ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"כמה יפה עם ישראל"

החרדי השיב לשחקן המפורסם את האבידה היקרה

חרדי תושב צפת קידש שם שמים ברבים כאשר השיב לשחקן ישראלי טבעת שאיבד באחד המעיינות בצפון הארץ. ולא זו בלבד, זכה לסלפי ולפרסום מעשהו בפני לא פחות מ-465 אלף עוקביו של השחקן באינסטגרם | השחקן: "החיבוק המצווה והסיפור הקטן הזה שהיה בינינו הרחיב לנו את הלב מקצה לקצה. כמה יפה תורת ישראל וכמה יפה עם ישראל שצועד בדרכיה"

החרדי השיב לשחקן המפורסם את האבידה היקרה
אביב אלוש עם משיב האבידה צילום: מתוך אינסטגרם

מצוות השבת אבידה: השחקן הישראלי המפורסם אביב אלוש, שהחל בשנים האחרונות להתקרב לדת יצא ביום שישי האחרון לטבול במעיין ואיבד את טבעת הנישואין שהניח בצד טרם כניסתו. למרבה השמחה היא שבה אליו מהר מאוד כבר היום, כאשר חרדי מצפת שמצא אותו פרסם מודעת "השבת אבידה" שהובילה את אביב אלוש אליו. הסאגה הסתיימה בסלפי ובפוסט באינסטגרם לפרסם ידי עושי מצווה.

וכך מספר אלוש ל-465 אלף עוקביו באינסטגרם: "ביום שישי הלכתי עם הילדים לטבול באחד מהמעיינות האהובים עלי בצפון והנחתי את הטבעת נישואין בצד ושם גם נשארה אחרי רבע שעה קלטתי שהיא לא עלי ונזכרתי שלא לקחתי אותה ומיד חזרנו למעיין..."

לדבריו: "הילדים נלחצו ואמרו לי אבא, מישהו בטוח לקח אותה ואני ברוגע אמרתי להם שאין סיכוי בעולם שמישהו לקח אותה וגם אם היא לא שם אז מישהו לקח אותה כדי להחזיר ולקיים את מצוות "השבת אבידה" ובאמת הגעתי לשם
והיא לא היתה".

אביו אלוש עם מודעת השבת האבידה.

אלוש מספר: "היו שם כמה חברה שניסו לעזור ולחפש אותה ואני בבטחון מלא אמרתי להם שבטוח מישהו לקח אותה כדי לשמור עליה ולהחזיר. השארתי שם פתק קטן עם טלפון ושחררתי והבטחתי לילדים שתוך כמה ימים הטבעת תחזור".

"היום בבוקר תוך כדי הקפה קיבלתי הודעה עם צילום של פתק שמישהו השאיר ליד המעיין ושהטבעת נמצאת אצלו.
החיוך שזה העלה בי הוא לא היה חיוך של שמחת המציאה הוא היה חיוך ושמחה שלי מעצמי שלרגע לא היה לי ספק - כי לנצח את הספק זה הנצחון האמיתי".

לסיום חושף אלוש את זהותו של עושה המצווה: "אז האיש המיוחד הזה הוא יעקב מלול מצפת והחיבוק המצווה והסיפור הקטן הזה שהיה בינינו הרחיב לנו את הלב מקצה לקצה. כמה יפה תורת ישראל וכמה יפה עם ישראל שצועד בדרכיה. שבוע טוב ובשורות טובות שיהיו לנו".

העוקבים הרבים הגיבו באופן חיובי ושיבחו את "החרדי", שבעצם במעשה פשוט ומתבקש על פי תורה, קידש שם שמים ברבים.

אביב אלוש טבעת נישואין השבת אבידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד