י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"בעיטת נינג'ה"

הלינץ' ביפו: הקרבן היהודי מספר על רגעי הפחד

לאחר שפורסם כי לפני כשבועיים אירע לינץ', במהלכו כמה פורעים ערבים הכו קשות יהודי שצילם את הפרעות, האחרון תיאר את הרגעי המכות: "היה בנאדם שקפץ עליי עם שתי ידיים קדימה" | בנוסף טען: "אין ספק שהיה פה מניע גזעני"

הלינץ' ביפו: הקרבן היהודי מספר על רגעי הפחד
אילוסטרציה צילום: pixabay

שבועיים אחרי התרחשות התקרית, אתמול (ראשון) פורסם כי התרחש לינץ', בו כמה פורעים ערבים הכו יהודי ביפו, באירוע חמור שהיה מהראשונים בפרעות תשפ"א.

בתיעוד נראים המתפרעים תוקפים את היהודי, מכים ובועטים בו בכל חלקי גופו, עד שהאחרון נופל על הכביש, שמונת התוקפים בתגובה ממשיכים לבעוט בו ולגרור אותו על הרצפה. בנוסף, הפורעים לקחו אלת בייסבול, שהייתה בידו של יהודי לצורך הגנה, והחלו להכות איתה בו.

"כשהסתובבתי חזרה ללכת, הוא קפץ עליי ונתן כאפה ליד עם הטלפון", תיאר דרור איך התחיל הלינץ', "אני מסתובב לנסות להבין מה קרה מאחוריי ומי עשה לי את זה - וכבר יש בחור באוויר בבעיטת נינג'ה, עם רגל שלופה אל תוך הבטן שלי".

הוא המשיך ותיאר את הרגעים המפחידים: "היה בנאדם, שכמה שזה נשמע משוגע, קפץ עליי עם שתי ידיים קדימה, תפס את האלה, ואז חברים שלו באו והורידו אותי שוב לכביש. יש לי צלע סדוקה וחשד לאיזושהי חבלה פנימית בכבד".

"אין ספק שהיה פה מניע גזעני. פנו אליי בעברית, ידעו שאני יהודי. מכירים אותי גם בחלק ההוא ביפו. סמכתי על המשטרה ועל השב"כ, אבל ידעתי שמערכת המשפט והפרקליטות יהיו פה החוליה החלשה. זה היה ברור", טען ב'חדשות 13'.

בתחנת יפו החלו לחקור את האירוע, והצליחו להגיע אל ארבעה מהפורעים, ופרקליטות מחוז תל אביב הגישה כתב אישום נגדם, כשהיא לא מציינת כי התקיפה הייתה על רקע לאומני.

פרעות לינץ' יפו פורעים ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד