ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מההרתעה ועד ההסברה

ליברמן מציג: נתניהו אשם בשבעה סעיפים

יו"ר ישראל ביתנו מפרסם הבוקר פוסט ומפרט בשבעה סעיפים במה לדעתו ראש הממשלה נתניהו אשם וכיצד הוביל את ישראל במהלך השנים להסלמה האחרונה מבית ומחוץ | "מצדיע לכוחות הביטחון, לצה"ל ולרמטכ"ל אביב כוכבי"

ליברמן מציג: נתניהו אשם בשבעה סעיפים
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן מפרסם הבוקר (שני) פוסט בו הוא מנסה ללכת בין הטיפות, מצד אחד הוא תוקף את נתניהו ומאשים אותו בהידרדרות לאורך שנים שחיזקה את חמאס והובילה להסלמה האחרונה, אך מנגד מחזק את צה"ל וכחות הביטחון ומשבח את פועלם.

ליברמן מחלק את לסעיפים את כישלונותיו של נתניהו:

1. אני מאשים את נתניהו באובדן ההרתעה מול פורעי החוק בתוך מדינת ישראל. התמונות שראינו רק לפני ימים ספורים בלוד, בעכו, בבת-ים, ביפו ובנגב הן ביטוי לאנרכיה ולהיעדר משילות.

2. אני מאשים את נתניהו שלא למד דבר ולא הפיק את הלקחים הנדרשים מדו"ח 'אור' על אירועי אוקטובר 2000 ומדו"ח מבקר המדינה על מבצע 'צוק איתן'.

3. אני מאשים את נתניהו שאפשר לחמאס להשתלט באין מפריע על חלקים נרחבים ברחוב הערבי בתוך מדינת ישראל, על הפלסטינים במזרח ירושלים, ביהודה ושומרון ועל מחנות הפליטים הפלסטינים בלבנון.

4. אני מאשים את נתניהו שאפשר הפסקת אש ללא התניה של סיוע כלכלי לרצועה בעתיד, בפירוז הרצועה והשבת הבנים הביתה מה שמבטיח מבצע נוסף שנמצא כבר מעבר לאופק.

5. אני מאשים את נתניהו בהיעדר מיגון ברמה מספקת בדרום ובצפון שהופכים את העורף הישראלי למופקר ופגיע.

6. אני מאשים את נתניהו שאפשר את התעצמות חמאס לפני מבצע 'שומר החומות' וממשיך לאפשר את התעצמותו גם ברגעים אלו, ושאישר לפתוח את מעבר רפיח ללא מנגנון פיקוח, שיגרום להכנסת חומרי "בניה" וחומרים דו-שימושיים שלפני שילכו לשיקום האזרחי של הרצועה ילכו לבנייה ושדרוג של ארסנל הנשק של החמאס.

7. אני מאשים את נתניהו בקריסת מערכת ההסברה הישראלית ברחבי העולם, שהובילה להסתה וליצירת נרטיב שקרי בערוצי התקשורת הבין-לאומיים וברשתות החברתיות ששברו שיאים.

נ.ב.

יחד עם שאר אזרחי מדינת ישראל, אני מצדיע לכוחות הביטחון, לצה"ל ולרמטכ"ל אביב כוכבי.

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו שומר החומות ערביי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד