י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הבנים עדיין בשבי

בניגוד להתחייבותם: עובדי חברת חשמל חזרו לתקן לעזה

למרות שהצהירו בשבוע שעבר כי לא יחזרו לתקן את קווי החשמל לעזה עד שהשבויים לא יחזרו, הבוקר הם שבו לעבודתם - עובדי חברת החשמל מסבירים: "אין בכוונת ועד העובדים להפר את החוק" | בנוסף הבהירו: "נעשה מאמץ לשמור על המחוייבות של ישראל להשבת הבנים"

בניגוד להתחייבותם: עובדי חברת חשמל חזרו לתקן לעזה
מאבק למען השבת הבנים צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

על רקע האכזבה של משפחות השבויים בעזה, מכך שהממשלה לא דרשה בהפסקת האש את החזרת גופות בניהם, אתמול (ראשון) חזרו עבודות תיקון קווי החשמל לעזה, למרות שוועד העובדים הודיע כי לא יעשה זאת.

וועד העובדים, אשר כאמור הודיע בשבוע שעבר שלא יחזור לתקן עד השבויים לא יחזרו, נימק את חזרתו לתיקון קווי החשמל, בכך שהם אינם מתכוונים להפר את החוק, אך יחד עם זאת ימשיכו לפעול למען החזרת גופות השבויים.

"מנכ"ל חברת החשמל פנה ליו"ר ועד העובדים בבקשה להתחיל בעבודות לתיקון קווי החשמל לעזה", מסרו בהוועד והוסיפו, "אנו לומדים את הנושא מבחינה חוקית ואנו נפעל על פי החוק".

"אין בכוונת ועד העובדים להפר את החוק אך יחד עם זאת ועד העובדים ימשיך ויפעל ויעשה כל מאמץ על מנת לשמור בתודעה הציבורית את המחוייבות של מדינת ישראל בהשבת הבנים הביתה בהקדם", הבהירו.

כזכור, כמה ימים לפני הכרזת הפסקת האש של ישראל עם חמאס במסגרת מבצע 'שומר החומות', הודיעו וועד עובדי חברת החשמל כי לא יחזרו לתקן את קווי החשמל לעזה, עד השבויים לא יחזרו.

עזה חברת החשמל שבויים חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד