י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
שישה יתומים חסרי כל

טרגדיה קשה: "אחרי פטירת האמא הגענו לכדי פת לחם"

האשה מרת רחל בר ששת הייתה אשת חיל של ממש, החזיקה את ביתה לשם ולתפארת. ביום בהיר אחד ללא הודעה מוקדמת, היא השיבה את נשמתה ליוצרה • שישה יתומים נותרו חסרי כל וללא אמא שתטפל בהם

טרגדיה קשה: "אחרי פטירת האמא הגענו לכדי פת לחם"
הרב בר ששת בשבעה צילום: באדיבות המצלם

היא הייתה אשה בשיא כוחותיה, שהחזיקה את ביתה באופן מעורר השראה, גידלה את ילדיה לתורה ויראת שמים טהורה, ועשתה הכל בכדי שבעלה יוכל לשבת באוהלה של תורה ללא עול הפרנסה, ככה, היא לקחה את עול הבית כולו על עצמה, במסירות ובנחישות.

האשה מרת רחל בר ששת הייתה אשת חיל של ממש, היא החזיקה את ביתה לשם ולתפארת, אבל אז ביום בהיר אחד ללא הודעה מוקדמת, היא השיבה את נשמתה ליוצרה, ביום בהיר אחד התבשרו ילדיה כי אמא איננה, אמא נפטרה.

לחצו כאן כדי לסייע למשפחה בשעתה הקשה<<<<


בהלוויה הכאובה עמדו ששת ילדיה ובעלה הרב מאיר בר ששת שיחי' ופשוט ביכו את נפשם, הם בכו על האמא שהייתה ואיננה, על החיים שלהם שהולכים להשתנות מקצה לקצה ובעיקר על הגעגועים שכבר החלו לצוף לאמא היקרה.

אבל הקושי הכבד שבעתיים הגיע מיד לאחר מכן, המקרר בבית החל להתרוקן, וכסף אין, פתאום הם החלו להבין שאין להם איך להמשיך בחייהם, שאין להם מאומה, פשוט כך, הם נותרו מחסורי כל, אבלים ושבורים.

נפשם של היתומים שבורה גם ככה, הם עדיין באבל כבד על פטירת אמם, אבל כעת השבר גדול שבעתיים, פשוט אין להם מאומה, הם זועקים ומתחננים לעזרה ואנחנו חייבים להיות שם בשבילם, לתמוך ולעזור, לסייע ולעודד בכדי שהם לא יקרסו, בכדי שהם לא יישברו.

לחצו כאן כדי לסייע למשפחה בשעתה הקשה<<<<

יתומים קופת העיר פטירה פתאומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד