י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מחפש מקום מגורים

המיסיונר שהתחפש לחרדי, הוריד את התחפושת

המיסיונר שהסעיר את תושבי הגבעה הצרפתית בפרט ואת היהודית החרדית בכלל, נצפה היום בבית שמש כשהוא בלי כל התחפשות, ונראה כי בדק אופציות מעבר למגורים

המיסיונר שהתחפש לחרדי, הוריד את התחפושת
המיסיונר בראיון לערוץ נוצרי צילום: צילום מסך

המיסיונר שהסעיר את העולם היהודי בכך שחי חיי שקר כחרדי עם משפחתו, התגלה היום בבית שמש כשהוא ללא התחפושת, על פי עדי ראיה, הוא חיפש אפשרות לעבור למקום, וביקר במועצה המקומית, במתנ"ס ובחנויות בסביבה.

תושבים ברמת בית שמש ג' חוששים מהאיש שהתגלה כלא יהודי לאחר 10 שנים שחי בתחפושת חרדית, האיש אמנם הוריד את התחפושת, אך לא ברור מה תוכניותיו.

המיסיונר בלי התחפושת - באדיבות המצלם

כזכור כפי שנחשף ב"בחדרי חרדים", משפחה אמריקאית מוכרת בקהילה החרדית בגבעה הצרפתית בירושלים התגלתה לפני מספר חודשים כנוצרית. אב המשפחה הזדהה ככהן, כתב תפילין ומזוזות, פדה ילדים ואף חיתן זוגות. ואז התברר, כי מדובר בגוי למהדרין.

לאחר חקירות ודרישות התברר, המשפחה עלתה לישראל מארה"ב באמצעות מסמכים מזויפים. תחילה השתקעה המשפחה בשכונת נחלאות, אך שם סיפורם נחשף והמשפחה עברה להתגורר בגבעה הצרפתית. בתקופה האחרונה, בעקבות פעילות עסקנים שונים, התברר כי המשפחה נוצרית ועלתה לישראל בזיוף מסמכים. אב המשפחה הודה לעסקנים, כי מטרתו הייתה להתערות בקהילה החרדית ולהפיץ את דתו בין החרדים. ילדיהם למדו בתלמודי תורה ובבתי ספר חרדיים, אך הילדים עזבו את השכונה. אם המשפחה הלכה לעולמה ממחלת הסרטן, והיא נטמנה בהר המנוחות בירושלים.

שאנון נוסן, מארגון 'בינינו', מי שעומדת מאחורי חשיפת מיסיונרים ברשתות החברתיות, אומרת גם היא ל'בחדרי חרדים' כי המצב בקהילות החרדיות בעייתי, "בגלל שהן בלי אינטרנט, הן לא יודעות ממי להיזהר, ולכן אנחנו עושים מאמצים גדולים לגלות את המיסיונרים בתחפושת חרדית, המיסיונרים יודעים כי החרדים בלי אינטרנט, ומנצלים את המצב".

מיסיונרים בית שמש תחפושת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד