כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
קרן מיוחדת

"בעקבות האסונות האחרונים, יש לקחת על עצמנו תוספת שמירה"

בנסיבות התקופה הבלתי יציבה העוברת על העם היושב בציון, הוקמה קרן "תוספת שמירה" אשר המשתתפים בה יזכו לתוספת ברכה ושמירה בתקופתנו שרח"ל מידת הדין מתוחה, ויקבלו לביתם את הקמע המיוחד שנבחר ונתברך ע"י רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א

"בעקבות האסונות האחרונים, יש לקחת על עצמנו תוספת שמירה"
מאורעות התקופה צילום: מתוך הסרטון

חמול עלינו ועל עוללנו וטפינו: לבקשת רבים, ובהסכמתו של רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א, נפתחת היום הזדמנות מיוחדת להצטרף לקרן "תוספת שמירה" שייסד רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א, לאור המאורעות שמסובבים את עמנו בשנה וחצי האחרונות.

לחצו כאן כדי לזכות בקמיע המיוחד ותזכו גם לסייע למאות משפחות הנמצאות במצוקה<<<



הקרן המיוחדת אשר כשמה כן היא, מיועדת כ"תוספת שמירה" בנסיבות התקופה הבלתי יציבה העוברת על העם היושב בציון, כשהמצטרפים לקרן "תוספת שמירה" יזכו לתוספת ברכה ושמירה בתקופתנו שרח"ל מידת הדין מתוחה, ויקבלו לביתם את הקמע המיוחד שנבחר ונתברך ע"י רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א. הקרן מיועדת להחזיק מאות משפחות של אביונים נוספים המשוועים לתמיכה.

בעת שהקים רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א את הקרן החדשה עבור המשפחות נוספות שזקוקות לקבל תמיכה מ'קופת העיר, קבע מרן שליט"א כי השותפות בקרן תהיה מגן של צדקה אמיתית כנגד כל יום בשנה, וכל מי שישתתף בתרומת 10 ש"ח ליום, ובסך הכל 3850 ש"ח יזכה לשמירה.

לחצו כאן כדי לזכות בקמיע המיוחד ותזכו גם לסייע למאות משפחות הנמצאות במצוקה<<<

אסונות הגר"ח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד