ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
ביוזמת קמא טק

מסע היכרות נדיר של יזמים וסטארטפיסטים החרדים לעמק הסיליקון

בתכנית "מסע ההיכרות" של קמא-טק, פועלים הייטק וקרן NFX, ייבחרו 8 הסטארטאפים החרדים הטובים של השנה, שיקבלו מנטורינג מבכירים בעולם ההייטק, והכנה של כחודש ימים על מבנה הסטארטאפ, פריצה לשוק, עבודה מול משקיעים ולקוחות בעמק הסיליקון # ההרשמה נסגרת ביום ראשון י"ט סיון

מסע היכרות נדיר של יזמים וסטארטפיסטים החרדים לעמק הסיליקון
היזמים החרדים צילום: שיר שטיין

ענף ההייטק בציבור החרדי צובר תאוצה בשנים האחרונות, וכעת, לראשונה, נפתחה הזדמנות מיוחדת ונדירה לקבוצה של סטראטפיסטים חרדים להצטרף ל"מסע לסיליקון וואלי" בכדי לפגוש את בכירי המשקיעים מעמק הסיליקון בארצות הברית.

עמק הסיליקון בארה"ב נחשב המוקד המרכזי של ההייטק העולמי, שם נמצאים המטות של כל חברות ההייטק הגדולות בעולם ושם משכנם של המשקיעים והיזמים הבכירים ביותר בעולם ההייטק.

בתכנית "המסע" של קמא-טק, פועלים הייטק וקרן NFX, ייבחרו 8 הסטארטאפים החרדים הטובים של השנה, שיקבלו מנטורינג מבכירים בעולם ההייטק, והכנה של כחודש ימים על מבנה הסטארטאפ, פריצה לשוק, עבודה מול משקיעים ולקוחות בעמק הסיליקון. בסיומה של התכנית יציגו הסטארטאפיסטים את החברות בפני בכירי המשקיעים בסיליקון ואלי ובכירי המשקיעים בישראל.

המפגשים וההצגה מול המשקיעים יתקיימו בשלב הזה באמצעות ה'זום' פעמיים בשבוע בשעות הערב למשך כחודש (סך הכל 8 מפגשים). במידת האפשר ובכפוף למצב הקורונה בעולם, מתוכננת נסיעה בתקופת הסתיו.

עבור הסטארטפיסטים החרדים מדובר בהזדמנות נדירה לפגוש ולהכיר את המשקיעים מהשורה הראשונה בעולם, במטרה לקבל השקעות, שיתופי פעולה וחיבורים עסקיים.

ההרשמה פתוחה לכל יזם חרדי, בין אם השתתפו בעבר בתוכניות של קמא-טק או מאיצים אחרים, ובין אם זו הפעם הראשונה עבורם בתכנית מסוג זה.

לתכנית המסע שותפים מספר חברות ובהן: קמא-טק - מאיץ הסטארטאפים המוביל בציבור החרדי, שנבחר על ידי גיקטיים כאחד מחמשת המאיצים הטובים בישראל. NFX - קרן השקעות בהיקף של כחצי מיליארד דולר, וגילדת חברות הייטק של כמה מבכירי המשקיעים בישראל ובעמק הסיליקון, בהובלת משקיעי העל, גיגי לוי-וייס, ג'יימס קורייר ופיט פלינט; וכן פועלים הייטק - זרוע הבנקאות להייטק של בנק הפועלים, המלווה סטארטאפים משלבי ההקמה ועד לשלבי צמיחה מתקדמים, הכוללת מעטפת שירות ייחודית ואישית, מוצרים מותאמים לתעשייה ומימון צמיחה.

על מנת להצטרף לתכנית יש להירשם עד יום ראשון י"ט סיון 30.5.2021, כאשר המיונים יתקיימו עד יום חמישי י"ד סיון 3.6.2021. התכנית תחל בערב ר"ח תמוז 10.6.201 עד לערב ר"ח אב 8.7.2021.

אם אתם יזמי הייטק או סטארטפיסטים חרדים, זו ההזדמנות שלכם להצטרף למסע חד פעמי להיכרות קרובה עם בכירי המשקיעים בסילקון וואלי ולמנטורינג אישי עם בכירי המשקיעים בעולם ההשקעות הגלובלי.

להרשמה לחצו כאן<<<

סטארטאפ חרדי סטארטאפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד