י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לצד החברות הגדולות בעולם

"רווח של פי 4 מדירה!": השקעה מפתיעה בלב תל אביב

קבוצת "יסודות" מאפשרת לראשונה השקעה במשרדים באחד מהמגדלים המבוקשים ביותר בת"א, מגדל WE, מגדל בו הרוב המוחלט של המשרדים כבר מושכרים. המשקיעים בפרויקט צפויים ליהנות מהכנסה של עד 3,000 ₪ מדי חודש, מה שייצר להם כ-8% תשואה. בסביבת הפרויקט נמצאות החברות הגדולות בעולם: גוגל, אמזון, פייסבוק, סמסונג ועוד

"רווח של פי 4 מדירה!": השקעה מפתיעה בלב תל אביב
מגדל משרדים צילום: יח"צ

קבוצת "יסודות", אשר הובילה את שיווקם של כמה ממתחמי המשרדים המוצלחים ביותר בלב תל אביב, הודיעה הערב (יום ג'), על אפשרות השקעה במספר מצומצם של משרדים במגדל היוקרתי WE, מגדל העסקים שסמוך למגדלי עזריאלי והמידטאון.  למגדל המפואר טופס 4 ורוב המשרדים בו אוכלסו כבר.

הקבוצה, תעמיד אפשרות חד פעמית להשקעה במשרדים תוך רכישתם ישירות מהבעלים, כאשר התשואה הממוצעת הצפויה משכירות תקנה למשקיעים תשואה בגובה של עד כ–8% בשנה. "גם במהלך משבר הקורונה, המשרדים במגדלים המבוקשים ביותר בת"א נותרו עם חוזים ארוכי טווח ויש רשימת המתנה לשוכרים." מספרים בחברה. "המגדל נמצא בלב מרכז העסקים של תל אביב, סמוך לנתיבי איילון, רכבת השלום, שרונה ובית המשפט". מוסיפים בקבוצה.

מגדלי המשרדים המבוקשים בתל אביב עדיין מייצרים פי 4 תשואה מאשר הדירות בגוש דן

למרות משבר הקורונה, הפגיעה בענף המסחרי באה לידי ביטוי רק במשרדים הישנים ובאזורים שאינם מרכזיים. בלב תל אביב, כמעט ולא נרשמה פגיעה במגדלים החדשים שליד רכבת עזריאלי ואף נרשם ביקוש גבוה יותר למשרדים קטנים לחברות של 1-5 עובדים.

הודעתה של קבוצת "יסודות" על ההשקעה במשרדים מאפשרת לראשונה למעשה למשקיעים קטנים להשקיע סכום נמוך יחסית (350,000 ₪) במשרד באחד מהמגדלים המרכזיים והמבוקשים בתל אביב.

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה משתלמת במיוחד>>>

מגדל משרדים תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד