כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

חדש בטבריה: הטיבריום

סילונים אדירים של מים משולבים באור, אש וצליל ועליהם מחזות ממשיים, חיים, סיפורים של אדם, טבע, מוסיקה, דת, עבר תרבותי מפואר בראי העתיד

חדש בטבריה: הטיבריום



משרד התיירות, עיריית טבריה, החברה הכלכלית והמשרד לפיתוח נגב גליל גאים להציג: "הטיבריום",אטרקציה תיירותית חדשה בחלקה הדרומי של הטיילת בטבריה. מיצג הטיבריום, מיצג מים ייחודי, אשר הוקם בהשקעה של כ-10 מיליון שקלים יוצג מדי ערב בשעות: 19:00, 20:00, 21:00 ויחשוף מופעי מים אור-קוליים ומוסיקאליים שיועלו על גבי מי הכנרת. המופעים, אשר יוקרנו ללא תשלום יאפשרו לציבור הרחב לחוות את הביקור בכינרת, ההיסטוריה, התרבות והדת.

ביום חמישי תושק על שפת האגם הלאומי בחלקה הדרומי של הטיילת (מול מיצג "מדיד מפלס הכינרת"), אטרקציה ברמה בינלאומית, הדומה באופייה למיצגי המים הבילאז'יו בלאס וגאס ובברצלונה. מופע המים כולל סילוני מים המתפרצים מלב הכנרת לגובה עצום ומשולבים במופעי אש, אלמנטים מתנפחים וזרקורים. לכל אלו מתלווים פירוטכניקה, מערכת סאונד משוכללת ותאורה מתקדמת שייצרו ביחד מיצגים מרתקים. המופעים יוקרנו על גבי שני מסכי מים מתקדמים. המיצג כולל מספר מופעים העוסקים בנושאים שונים: היסטוריה ומורשת, דת ועדות, והמודל החינוכי של העיר טבריה "עבר מצמיח עתיד".

הפרויקט הינו יוזמה של עיריית טבריה, אשר בוצע באמצעות החברה הכלכלית, במימון משרדי התיירות והמשרד לפיתוח הנגב והגליל, בעלות כוללת של כ-10 מיליון ₪. המיזם תוכנן ובוים על ידי חברתי דיסק-אין פרו ובהפקה משותפת עם גיל טייכמן, AVS, OAS ובביצוע החברה הכלכלית. אורכו של כל מופע כ-20 דקות, כאשר המופעים יועלו בתדירות של שעה. ביניהם יוכלו המבקרים ליהנות מיופייה של הטיילת ומאתריה של טבריה, בהם מסעדות ובית הקפה, האתרים ההיסטוריים, קברי הצדיקים ועוד...

זוהי הזדמנות נפלאה לחוות את טבריה כמו שלא הכרנו. ניתן להזמין סיורים מודרכים ל"טיבריום" ולמוקדי התיירות האחרים בעיר בתיאום מראש בטל: 04-6724549.











טיבריום טבריה תיירות מיצג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד