כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"היהודים לא מטומטמים"

"מחבל": בן-גביר תוקף את איימן עודה • צפו

על רקע המגעים להרכבת ממשלה, יו"ר 'הרשימה המשותפת' האשים את יו"ר 'עוצמה יהודית' בהצתת השטח, ובתגובה האחרון תקף את עודה: "יש כאן ציר קדמי של האויב בכנסת ישראל" | בנוסף הטיל את האשמה על מערכת המשפט: "לא אוכפים את החוק"

"מחבל": בן-גביר תוקף את איימן עודה • צפו
עודה/בן גביר צילום: פלאש 90

לאחר שטען כי הוא הסית את השטח וגרם לפרעות בשבועות האחרונים, היום (שני) יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן תקף את יו"ר 'הרשימה המשותפת' איימן עודה.

"המחבל איימן עודה כנראה חושב שכולנו מטומטמים", תקף יו"ר 'עוצמה יהודית', "עם ישראל הוא עם לא חכם, ולכן הוא חושב שלא זוכרים את אותו שיתוף בפייסבוק, שהוא שיתף תמונה שכביכול הר-הבית נשרף בידי יהודים".

בן-גביר המשיך לתקוף: "הוא חושב שלא נזכור מי הסית, מי זרק אבנים, מי פעל בדרך של טרור, מי רצח, והכי חשוב - מי עומד מאחורי אותם רוצחים שפלים".

"ציפינו, מאותם חברי הכנסת שצועקים כל הזמן נגד הפשיעה בחברה הערבית, לגנות, לומר דברים ברורים, לשלול ולהסתייג - אבל הם לא מסוגלים לעשות את זה. יש כאן ציר קדמי של האויב בכנסת ישראל", הוסיף.

את האשמה הטיל ח"כ בן גביר על מערכת המשפט: "יושבים כמה מאות מטר מכאן ונותנים לפארסה הזו להתרחש ולא מקיימים ואוכפים את החוק. תומכי טרור לא צריכים לשבת בכנסת ישראל", סיכם

לאחר מכן צייץ בטוויטר בן-גביר: "‏איימן עודה חושב ששכחנו מי הסית, שיקר והפיץ עלילת דם. איימן, היהודים לא מטומטמים. תומכי טרור צריכים להיות מחוץ לכנסת ישראל".

איימן עודה איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד