י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עבדו על בנט

בכיר 'הליכוד' מודה לראשונה: "אין עריקים ולא יהיו עריקים" · צפו

אם לא יתרחש מהלך בלתי צפוי בתשעת הימים הבאים, הרי שישראל תלך לכאורה לבחירות חמישיות שיתקיימו בשלהי חודש תשרי | לאחר שהליכוד הבטיח כי אם בנט יתברג בגוש הימין יבואו עוד שני העריקים החסרים ממפלגתו של סער, היום מודים בליכוד כי אין ולא יהיו עריקים

בכיר 'הליכוד' מודה לראשונה: "אין עריקים ולא יהיו עריקים" · צפו
נפתלי בנט/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע המגעים שהתעוררו בגוש השינוי והפגישות האינטנסיביות למראית עין, שמקיים יאיר לפיד עם ראשי הגוש שלו, יו"ר סיעת 'הליכוד' חבר הכנסת מיקי זוהר חושף היום (שני) כי אין לו ולמפלגתו עריקים כדי להרכיב ממשלה, זאת למרות שבנימין נתניהו ואנשיו הבטיחו כי אם 'ימינה' תצטרף אליהם - הם יצליחו לעשות זאת.

"אני אומר חד משמעית - אין עריקים ולא יהיו עריקים", אמר זוהר בראיון לאבי בלום ומשה גלסנר ב'ערוץ כנסת' והסביר, "עשינו כל מאמץ לשכנע את האנשים ההגיוניים, שבעצם נמצאים גם במפלגה של גדעון סער ואולי אפילו ב'כחול לבן', להסביר להם - חבר'ה אתם הולכים פה להתאבדות".

עוד אמר: "להקים עם 'מרצ', 'הרשימה המשותפת' ומפלגת 'העבודה', זו לא ממשלה שהולכת להיות טובה לישראל, זו ממשלה שלא רק תהיה רעה לישראל, אלא אפילו מסוכנת".

"מה שאנחנו צריכים לעשות זה להתגבש 65 אנשים, להחליט שאנחנו מקימים קואליציה לשבת בחדר אחד עד שאנחנו מגיעים להסכמות איך קמה הממשלה הזאת", הוסיף.

"עם רוטציה או בלי רוטציה, אבל קודם צריך להחליט על הבסיס - שתקום ממשלת ימין. ואת זה דרך אגב אי אפשר לעשות כי סער ממשיך להתבצר, ובנט נותן לו את האפשרות הזאת בכך שהוא לא פוסל את גוש השינוי".

באשר לדיווחים כי יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' הציע שגדעון סער יהיה ראשון ברוטציה, אמר זוהר: "אני חושב שכל ההצעות של סמוטריץ׳ הם הצעות שהוא מביא אותם על דעת עצמו. 'הליכוד' לא הסכים לשום הצעה כזו, אבל אנחנו אומרים שאם סער מוכן להקים ממשלת ימין, מוכנים לשבת ולדבר על הכל".

"בינתיים, עד רגע זה, גדעון סער בכלל לא מוכן לבוא ולדבר. הוא אומר באופן שרירותי שהוא לא מוכן להקים ממשלה עם נתניהו, ובעצם הוא פוסל את הימין", סיכם.

נפתלי בנט מיקי זוהר גדעון סער ערוץ כנסת הרכבת ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד