י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מזימת הסיכול של לפיד

"שיא החוצפה" • בן כספית וינון מגל התעמתו

לאחר הדיווחים כי יו"ר 'יש עתיד' מקדם הצעת חוק לפיזור הכנסת, איש התקשורת, המזוהה כתומך ראש הממשלה, ינון מגל מתח על כך ביקורת: "מפזרים את הכנסת כדי למנוע מנתניהו להקים ממשלה" | בתגובה תקף בן כספית: "בא בטענות לחוקיים פרסונליים"

"שיא החוצפה" • בן כספית וינון מגל התעמתו
בן כספית וינון מגל צילום: רדיו 103FM

בתוך שאר המריבות והפיצוצים בין השניים כמעט מידי יום, הערב (שני) אנשי התקשורת בן כספית וינון מגל, המגישים יחד תכנית יומית ברדיו '103fm', התעמתו בטוויטר.

העימות הגיעה לאחר שינון מגל, אשר תומך בנתניהו, תקף את הדיווחים על כך שיו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד מקדם הצעת חוק לפיזור הכנסת בעזרת ח"כ ממפלגת 'מרצ', אם לא יצליח להרכיב ממשלה בתשעת הימים שנותרו.

"‏מרוב שהם טוענים שנתניהו גמור ולא מנצח ותם העידן שלו", צייץ מגל מחשבון הטוויטר שלו, "הם מעבירים נגדו חוקים פרסונליים ומפזרים את הכנסת כדי למנוע ממנו להרכיב ממשלה".

בתגובה, תקף בן כספית: ‏"בום. שיא החוצפה נשבר לרסיסים: חסידי האיש שגרר את ישראל ל-4 קמפיינים רצופים רק כי לא הצליח לנצח, שהשאיר מדינה בלי תקציב כדי לרמות את שותפו, ששואף לשנות חוק יסוד (בחירות ישירות) רק כדי להתקמבן עוד קצת בבלפור, בא בטענות על חוקים פרסונליים (אגב, הם לא פרסונליים. הם הגיוניים)".

"‏‎כבר מבולבל. כל פעם אתה אומר שזה שיא החוצפה, מאבד משהו מהאמינות של כל העניין", עקץ ינון, וכספית השיב בציניות, ‏"‎כבר סוכם: "אני לא אמין. אתה כן. וכו'".

ניתן להעריך כי העימות בנושא יימשך מחר בטונים צורמים בתכניתם המשותפת מעל גלי האתר.

בן כספית ינון מגל פיזור הכנסת עימות בטוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד