כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"עם ישראל נוטע חיים"

ליד עזה: הישוב שהחליט לנטוע על הריסות הרקטות

לאחר כמה ימים של הפסקת האש, הקיבוץ כרם שלום, הנמצא בעוטף עזה, החליט לשתול יחד עם ילדי המקום עצים במקומות שבהם נפלו רקטות או פצמ"רים: "מתוך רצון להודות על הטוב" | מארגן המיזם: "מי שינסה להרוס חיים, זה לא יקרה לו"

ליד עזה: הישוב שהחליט לנטוע על הריסות הרקטות
נוטעים בכרם שלום צילום: דף הפייסבוק של קיבוץ כרם שלום

אחרי שסבלו במשך 11 ימים מאזעקות בלתי פוסקות, אתמול (ראשון) החליטו בקיבוץ כרם שלום, הנמצא בעוטף עזה, לנטוע עצים במקומות שבהם נפלו רקטות או פצמ"רים.

"הם יורים ואנחנו נוטעים נראה לנו שקל לדעת מי פה המנצחים", כתבו בדף הפייסבוק של הקיבוץ והמשיכו, "לאחר הימים הלא פשוטים שעברנו, ומתוך רצון להודות על הטוב שהתגלה בקהילה המדהימה שלנו, התכנסנו היום כל חברי קיבוץ כרם שלום, לטקס הודאה וצמיחה".

עוד נכתב: "בכל חור שנפער באדמה שתלנו עץ שיצמח ויגדל ויזכיר לכולנו שאנחנו כאן ונמשיך לצמוח! תודה לכל מי שהיה איתנו בתקופה הזאת, לחיילים הנפלאים ששמרו עלינו, לאנשי ירוחם שאירחו אותנו במאור פנים שאין כמוהו".

"אחרי הסבב, הקהילה החליטו על פרויקט שיעצים את הרוח", אמר אליה בן שימול שהוביל את המיזם והוסיף, "על כל נפילה, נפלו אצלנו מעל 15 רקטות בתוך הישוב, נשתול אש ונסמן שאנחנו ממשיכים את החיים".

בן שימול סיפר ל'כאן חדשות': "גם לפני המבצע וגם לאחריו, כרם שלום זה מקום יפה, נעים ופסטורלי, חיילים אמרו לנו שלא מתאים שטילים יפלו במקום כזה יפה, כאילו זה לא מתאים אחד לשני".

"יש בזה מסר יפה לילדים ולכל תושבי הקיבוץ. כולם חוו את ההסלמה הזאת, וזה מסר לכל הארץ והעולם - עם ישראל נוטע חיים במקומות שהוא חי באמת. מי שרוצה להרוס את החיים, שינסה להרוס אותם, אבל זה לא יקרה לו", סיכם.

כרם שלום נטיעה נטיעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד