י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
זה לא עובר בשקט

בגלל ההגבלות: הזוג התחתן באוויר על המטוס

זוג הודי התחתן ביום ראשון על סיפון מטוס עם חברים ובני משפחה, לאחר ששכרו טיסה מהעיר מאדוראי בהודו | יותר מ-160 אורחים היו על סיפון מטוס הבואינג 737 | פקידי רשות שדות התעופה זועמים על הפרת תנאי הטיסה ושוקלים להטיל סנקציות על האורחים שלא שמרו על ההנחיות בטקס

בגלל ההגבלות: הזוג התחתן באוויר על המטוס
אילוסטרציה צילום: unsplash

כשמספר המתים הרשמי של הודו עומד על מעל 300,000, זוג הודי שרצו לחגוג את החתונה שלהם עם מוזמנים רבים, החליט להתחתן בשטח שאין למדינה ריבונות עליו - על מטוס בעודו באוויר. מדינת טאמיל נאדו, ממנו יצאה הטיסה, נמצאת בימים אלה תחת מגבלות נוקשות, בהן חתונות מוגבלות ל-50 אורחים בלבד.

הזוג שכרו מטוס מהעיר מאדוראי, עיר גדולה במדינת טאמיל נאדו בהודו, עליה עלו למעלה מ-160 מוזמנים ולמרות החגיגה הסנסציונית, זעם רב מופנה כלפי החוגגים וברשות שדות התעופה טוענים כי הונו אותם וכי לא היה שום סימן ועדות לכך שעל הטיסה מתוכננת חתונה. 

"פקידי רשות שדות התעופה לא היו מודעים לחלוטין לטקס הנישואין שהתקיים באוויר", אמר גורם בשדה התעופה לתקשורת בהודו. התיעודים מהחגיגות פורסמו ברשתות החברתיות, תוך הפרה של כללי התעופה האזרחית, כמעט אף אחד מהם לא חובש מסכה והם התעלמו באופן בוטה מכללי ההתרחקות החברתית.

ה'דיילי מייל' הבריטי מדווח, כי רשות שדות התעופה הציעה לחברת התעופה להגיש תלונה נגד הזוג הטרי ואורחיהם, ונבדק האם ניתן לאסור על כל האורחים לטוס בזמן הקרוב כסנקציה על הזלזול המחפיר בהנחיות.

"למרות בקשות חוזרות ונשנות, הנוסעים לא פעלו לפי הנחיות קורונה וחברת התעופה נוקטת בפעולות מתאימות לפי הכללים", אמר פקיד בשדה התעופה לתקשורת המקומית.

הודו סובלת מגל שני נוראי והגרוע ביותר בעולם, הקורונה מדביקה באמצעות מוטציה שנחשבת כיום כמדביקה יותר מהנגיף המקורי. בגלל סגר שלא נאכף בצורה מלאה ואפקטיבית, גם תוכנית החיסונים במדינה משתרכת, רק כ-10% מהאנשים קיבלו מנה אחת לפחות.

נתוני המקרים היומיים במדינה האסיאתית יורדים כעת, אך נותרים גבוהים במיוחד עם כ-2000 נדבקים ביממה.

הודו קורונה חתונה במטוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד