י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מעל 200 מקרים

ארה"ב: קריאות אנטישמיות לעבר רב; צואה מחוץ לבית כנסת

אנטישמי צעק השמצות גזעניות לעבר רב בפלורידה ביום שישי האחרון והשאיר שקית מלאה צואה מחוץ לבית כנסת | המשטרה המקומית חוקרת | הליגה נגד השמצה דיווחה על כמעט 200 תקיפות כנגד יהדות ארה"ב בשבועיים האחרונים

ארה"ב: קריאות אנטישמיות לעבר רב; צואה מחוץ לבית כנסת
משטרת פלורידה צילום: באדיבות המצלם

אירוע חמור התרחש בבית הכנסת חב"ד בחוף הולנדייל בפלורידה. האיש שלא זוהה, צעק קריאות אנטישמיות לעבר רב בזמן שרכב על אופניו החשמליים. בהמשך חזר יחף, כשהוא אוחז בשקית ובה צואה, הוא השאיר את הצואה מחוץ לבית הכנסת, ואיחל ליהודים מוות.

כלי תקשורת מקומיים דיווחו, כי המשטרה פתחה בחקירת המקרים, השוטרים גילו כי האיש ירק גם על חנוכיה שמוצבת במקום.

מפקדת משטרת הולנדייל ביץ' דבני-דונובן, אמרה, "ככל הנראה, אשה צעירה שאספה את בתה מהגן בחב"ד ראתה את השקית או ציפית או איזה בד לבן שהכיל צואה אנושית, ודיווחה לנו, חשוב לנו מאוד להילחם באירועים מסוג זה".

עדת הראייה סיפרה כי היא הלכה לאסוף את בתה בסביבות השעה 15:30 ביום שישי האחרון. "פתאום אני רואה את האיש הזה עומד שם, בלי נעליים. הוא לבש טוניקה לבנה. ניגשתי לראות מה יש בבד, וזה היה צואה. כשהוא שם לב שאני עוקבת אחריו, הוא התחיל לצעוק קללות על יהודים".

הליגה נגד השמצה דיווחה על כמעט 200 תקיפות כנגד יהודי אמריקה בשבועיים האחרונים החל מה-10 במאי - התאריך בו חמאס ירה לראשונה רקטות לעבר ישראל.

צואה בית כנסת אנטישמיות בארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד