י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
דברי שבח להיטלר

חברי הפרלמנט הציעו לתקוף את ישראל עם נשק כימי

התבטאות מזעזעות נשמעו מפי חברי פרלמנט בפקיסטן, במהלך דיון שהתקיים במליאה בעקבות מבצע 'שומר החומות' בעזה. חברי פרלמנט שיבחו את היטלר ואת הטרור והיה מי שהגדיל לעשות כשהציע לתקוף את ישראל באמצעות הנשק הכימי שברשותה של פקיסטן

חברי הפרלמנט הציעו לתקוף את ישראל עם נשק כימי
אילוסטרציה צילום: unsplash

"בשביל מה יש לנו נשק כימי, אנחנו חייבים לתקוף את ישראל עם זה, היטלר צדק במעשים שלו", כך אמרו חברי פרלמנט פקיסטניים בדיון בפרלמנט באשר למלחמה בין ישראל לפלסטינים.

חברת פרלמנט ממפלגתו של ראש ממשלת פקיסטן, אימראן חאן, שיבחה את אדולף היטלר ימ"ש על הריגת יהודים, וחברת פרלמנט נוספת מאותה מפלגה קראה ל"ג'יהאד נגד ישראל כפתרון היחיד".

קנואל שאוזאב, חברת פרלמנט ממפלגתו של ראש הממשלה אימראן חאן, אמרה בנאום בפרלמנט של פקיסטן: "אני נזכרת באמרה של היטלר שאמר שהוא ישאיר כמה יהודים בחיים, כדי להודיע ​​לעולם מדוע הרג אותם, היום פיתחתי בזה אמונה איתנה".

היא אמרה עוד: "מוסלמים קיבלו את פני היהודים בפלסטין אחרי השואה, אנחנו שני מיליארד בעולם, יש לנו בארות נפט ועושר והכל, ובמדינות מסוימות יש נשק גרעיני, למה אנחנו שומרים את זה ולא משתמשים בזה".

חברת פרלמנט נוספת, עסמה קאדאר, גם היא ממפלגתו של ראש הממשלה, קראה לג'יהאד נגד ישראל, "זאת הדרך היחידה להתקדם, אחרי מה שישראל עשתה לאחינו ואחיותינו צריך להבהיר שג'יהאד הוא הדרך היחידה להתקדם. שום דבר אחר חוץ מג'יהאד. אני איתכם, אמשיך בג'יהאד נגד ישראל, אנא הוסיפו את שמי למאבק בג'יהאד".

"אני אעזור לפלסטינים להשתחרר מאותם אנשים מקוללים שעינו את אחינו ואחיותינו הפלסטינים, פעם האמנתי שמוסלמים צריכים ללכת לדיאלוג, אבל עכשיו אני מאמינה שאין שום אפשרות אחרת מלבד ג'יהאד נגד ישראל. לא עוד משא ומתן. גייסו אותי לג'יהאד".

חבר פרלמנט נוסף עבדול אכבר צ'יטראלי אמר בדיון בפרלמנט: "מה מועיל הצבא החזק שלנו עם טילים גרעיניים ולוחמים אם לא ננהל ג'יהאד נגד ישראל? האם פיתחנו גרעין לשמור אותם במוזיאון? אין לנו אפשרות מלבד הג'יהאד נגד ישראל".

פקיסטן נשק כימי חברת פרלמנט אדולף היטלר שומר החומות המלחמה בעזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד