י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אנטישמיות בלתי נגמרת

צפו: צעירים גויים ניסו להיכנס לבית כנסת כדי להכות מתפללים

קבוצת בני נוער אנטישמיים פרצו להיכל בית כנסת בניו יורק וניסו להכות את המתפללים תוך שהם שואגים קללות בטירוף | מאז תחילת מבצע 'שומר החומות' היקף אירועי האנטישמיות בעולם נמצא בעלייה דרסטית | צפו בתיעוד 

צפו: צעירים גויים ניסו להיכנס לבית כנסת כדי להכות מתפללים
החשודים (לבושים בלבן) צילום: מתוך מצלמת אבטחה

ארגון 'שמירה' האמריקני, מפרסם תיעוד של תקיפה אנטישמית: קבוצה של נערים גויים הטרידו מתפללים בניו יורק קיללו אותם ואף ניסו להכותם.

מתנדבים מארגון 'שמירה' מנעו ממספר פרחחים גויים להכות יהודים. בתיעוד נראים קבוצה של בני נוער שמתנכלים ומנסים להכות יהודים בתוך בית הכנסת תוך שהם צורחים "להרוג את כל היהודים".

משטרת ניו יורק פרסמה את תמונות הפרחחים, וביקשה מכל מי שמזהה אותם, ליצור קשר עם המשטרה, "בקשר להטרדה חמורה של יהודים בתאריך 22/2 בסביבות השעה שבע בערב באגודת ישראל". המשטרה פרסמה כי הם ברחו בטויוטה קאמרי כחולה.

ההתקפות האנטישמיות בעיר ניו יורק כמעט ולא נפסקות. מאז תחילת מבצע 'שומר החומות', דווח ב'בחדרי חרדים' על עשרות אירועים מטרידים, בהם יהודים הוכו ונפצעו חלקם קשה, על ידי מוסלמים תומכי חמאס.

בנוסף מספר חרדים הותקפו פיזית עם איומים לרצח בשבת האחרונה בבורו פארק, התוקפים קיללו ואיימו לרצוח יהודים, שלושה אנטישמים תקפו וקיללו וירקו על מספר חרדים, אחד מהם נמלט לבית הכנסת אגודת ישראל, אחד האנטישמים ניסה להיכנס לבית הכנסת אך ללא הצלחה.

תקיפות יהודים בעולם בשבועיים האחרונים הפכו לדבר שבשגרה, במקומות רבים בעולם עם ריכוז יהודי, יהודים מותקפים לעיתים קרובות בצורה קשה, במקרה נוסף יהודי הותקף בגלל שלבש שרשרת מגן דוד, התוקף צעק לו "אתה ציוני".

ארגון שמירה בית כנסת חרדים ניו יורק אנטישמיות בארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד