ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

בול לאומן: 'דואר ישראל' עם ערכה מיוחדת לציון 200 ל'רבי נחמן'

שולי רנד, אברהם אבוטבול, ישראל דגן, עדי רן, אהרן רזאל ויוסף קרדונר והכלייזמר חיליק פרנק משתתפים בדיסק מיוחד של שירי ברסלב, המצורף לספר מרהיב מתורת רבי נחמן מברסלב • המארז כולל גם גליון של בול מיוחד שיצא לאור לכבוד 200 שנה לפטירתו

הבול החדש שיונפק
הבול החדש שיונפק



לרגל 200 שנה לפטירת רבי נחמן החליטה ממשלת ישראל על הנפקת בול דואר מיוחד המציין את תורתו ומורשתו. על הבול מופיעה יצירה אמנותית של ציון קברו של רבי נחמן, מעשי ידי הצייר הרב ישראל יצחק בזאנסון, מרבני חסידות ברסלב. בשובל הבול הוטבעו אמרות מאת רבי נחמן בשיחזור כתב ידו המקורי.

השקת בול המאתיים של ברסלב, מלווה על ידי השירות הבולאי בדואר ישראל בחגיגה של ממש לכל אוהדי ברסלב בכלל הציבוריות הישראלית. החברה יצרה מארז מפואר, מזכרת יוקרתית, שתהפוך מן הסתם למתנה בולטת בחגים. במארז המהודר נכללים ספר (בעברית ואנגלית) בפורמט אלבומי צבעוני ומהודר, דיסק מקורי חדש בביצוע מיטב הזמרים והנגנים חסידי ברסלב, וגליון בולים.

המארז כולו יימכר בסניפי הדואר ברחבי הארץ במחיר 49 ₪.

ניתן לרכוש את המארז גם במוקד טלפוני בחיוג חינם 1-800-400-555 ובאתר המיוחד שהוקם למוצר: http://breslev200.com. גם המסתופפים בראש השנה באומן יוכלו לרכוש את המארז בסכום זה, בדוכנים ייעודיים שיוקמו באתר הציון.

מה במארז?

גיליון בולי רבי נחמן מברסלב ובו ארבעה בולים בשווי נקוב של 14.80 ₪.

הדיסק "בשמחה תמיד", הכולל 13 ניגונים שהולחנו ע"י רבי נחמן מברסלב ותלמידיו, בעיבודים ייחודיים ומקוריים. המפיק המוסיקלי הוא איציק ליכטנפלד, מי שהיה המפיק של להקות ישראליות פופולאריות ("משינה" ועוד). זהו הדיסק הראשון שליכטנפלד מפיק מאז חזר בתשובה לפני כחמש עשרה שנים.

את השירים באלבום המזכרת, מבצעים מיטב הזמרים חסידי ברסלב: שולי רנד, אברהם אבוטבול, ישראל דגן, עדי רן, אהרן רזאל ויוסף קרדונר. כמו כן משתתפים בדיסק מיטב נגני המוסיקה היהודית כמו נגן הקלרינט חיליק פרנק, הכנר גדי פוגטש, והגיטריסט והמעבד נחמן הלביץ. הזמר שולי רנד מבצע בדיסק את השיר "שירת העשבים" וביצוע מרגש של השיר "ידיד נפש" בניגון ברסלבי מיוחד. עוד בדיסק השירים: "כל העולם כולו גשר צר מאד", "מצוה גדולה להיות בשמחה תמיד", "רבי נחמן מברסלב אומר אסור להתייאש", ושירים נוספים מזמירות שבת וניגוני ברסלב.

בנוסף מצורף הספר 'בשמחה תמיד'. הספר כולל 24 עמודים בפורמט אלבומי בעיצוב גרפי מרהיב בעברית ובאנגלית, ומכיל רעיונות סביב מעגל השנה מתוך תורת רבי נחמן מברסלב. הספר אינו קיים בשוק וניתן לרכישה במארז זה בלבד. את הספר כתב הרב עופר גיסין, עורך הכרך רב המכר "רבי נחמן מברסלב" בסדרת "עם הספר" של "ידיעות אחרונות" והעורך הראשי של הסדרה המחודשת של כתבי רבי נחמן מברסלב בהוצאת מכון אב"ן שתיה.

לקראת ימי ראש השנה וההילולה המאתיים לרבי נחמן מברסלב, ח"י תשרי תשע"א, יימכר המארז בסניפי דואר ישראל, במוקד טלפוני בחיוג חינם 1-800-400-555 ובאתר האינטרנט http://breslev200.com.

שירת העשבים של נעמי שמר בביצוע שולי רנד:



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד