ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
סיוע הומניטרי נשלח לעזה

אביו של החייל השבוי: "ההנהגה איבדה את המצפון המוסרי"

בעקבות ההחלטה של הדרג המדיני כי תתאפשר כניסת ציוד הומניטרי לעזה, ימים בודדים לאחר סיום מבצע 'שומר החומות', אביו של הדר גולדין, החייל השבוי בעזה, מחה: "מכניסים ציוד לארגון טרור" | בנוסף קרא לשר הביטחון ולרמטכ"ל: "תתעוררו וחשבו מסלול מחדש"

אביו של החייל השבוי: "ההנהגה איבדה את המצפון המוסרי"
כרם שלום, אילוסטרציה צילום: פלאש 90

פחות משבוע לאחר סיום המבצע 'שומר החומות', הבוקר יכנס לעזה ציוד הומניטרי לסיוע בשיקום הרצועה. ובעקבות כך הלילה (בין שני לשלישי) שמחה, אביו של החייל הדר גולדין ששבוי עדיין בעזה, תקף את החלטת הדרג המדיני.

"ההנהגה הישראלית פשוט איבדה את המצפן המוסרי שלה ואת היכולת להבחין בין טוב לרע", אמר האב, אשר 7 שנים בנו שבוי בעזה, "מכניסים ציוד לארגון טרור בזמן שהם מתעללים באזרחי ישראל ומשאירים אצלם את חיילי צה"ל שיצאו להילחם ולהגן על המולדת. זה אובדן ערכים מוחלט".

"אני קורה לשר הביטחון ולרמטכ"ל להתעורר מיד ולחשב מסלול מחדש. אזרחי ישראל לא יעברו על ההפקרות הזו בשתיקה. השיבו את הלוחמים לישראל לאלתר", הוסיף.

כאמור הבוקר מועבר ציוד הומניטרי לעזה דרך מעבר כרם שלום, אשר יכלול מזון, דלק ותרופות, ויתקיימו עוד מספר הקלות זאת על רקע הביקור של מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן שידון בין היתר בשיקום הרצועה.

סיוע כלכלי עזה ישראל חמאס הדר גולדין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד