כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"בלהט מאבק פוליטי"

התכתובת נחשפה: אילן ישועה פעל לסיקור מוטה עבור בוז'י הרצוג

במהלך החקירה הנגדית שנערכה היום בבית המשפט המחוזי למנכ"ל וואלה לשעבר ישועה בתיק 4000, חשפה עורכת דינה של הגב' אלוביץ' תכתובת של ישועה והרצוג בו ניתן לראות בבירור כי ישועה פעל סיקור מוטה לטובת הרצוג | הרצוג: "דברים שאמרתי בלהט מאבק פוליטי יצרי ב-2013"

התכתובת נחשפה: אילן ישועה פעל לסיקור מוטה עבור בוז'י הרצוג
אילן ישועה בביהמ"ש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במהלך החקירה הנגדית שנערכת היום בבית המשפט המחוזי בירושלים למנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה במסגרת תיק 4000, הציגה עורכת דינה של איריס אלוביץ' תכתובת שיחה בין ישועה לבין בוז'י הרצוג משנת 2013, אז ניצח האחרון בפריימריז לראשות העבודה את שלי יחימוביץ'.

לפי פרטי השיחה שנחשפו בדיון ניתן לראות כי ישועה עצמו פעל לטובת סיקור מוטה עבור הרצוג, גם בפן הפוליטי וכן בנוגע לחקירתו במשטרה של הרצוג.

כך כתב הרצוג לישועה לאחר ניצחונו בפריימריז: "אשמח שהכותרת תהיה 'ניצחון מוחץ להרצוג למרות ההתקפות נגדו' אני חייב להראות שליטה והדרה של הכלבה (שלי יחימוביץ')". ישועה השיב לו: "בסדר, מטפל".

עו"ד מיכל רוזן עוזר הסנגורית של איריס אלוביץ' שאלה את ישועה האם הוא זוכר מקרה שבו הוא עצמו פנה לפוליטיקאי והציע לסייע לו, ואותו פוליטיקאי ביקש מאוחר יותר סיקור מוטה. ישועה השיב כי אינו זוכר, אז הציגה רוזן עוזר הודעה ששלח ישועה להרצוג אחרי חקירתו במשטרה. "אם צריך משהו דבר איתי, בכל עת, בלי היסוס, בטוח בצדקתך", כך ישועה. לאחר שהשיחה הוצגה בפני ישועה הוא אמר: עכשיו כשאת אומרת, אני נזכר. אבל זה מקרה נדיר".

הרצוג מסר בתגובה: "הבוקר פורסמו דברים שאמרתי בלהט מאבק פוליטי יצרי ב-2013 על שלי יחימוביץ שכנגדה התמודדתי בפריימריז אותה עת. בין יריבים פוליטיים יש תקופות סוערות יותר ופחות. שלי ואני שוחחנו לא אחת מאז אותה תקופה סוערת והתקדמנו הלאה, אך אני מוצא מקום להתנצל בפניה וגם ציבורית על האמירה המיותרת שלא היה לה מקום."

וואלה אילן ישועה בוז'י הרצוג תיק 4000

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד