י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מיהרו להכחיש

קרעי הציג את רשימת העריקים; הליכוד הטילו עוצר ראיונות

לקראת פקיעת המנדט של לפיד, חבר הכנסת שלמה קרעי מ'הליכוד' טוען כי שלושה חברי כנסת שרן השכל, יועז הנדל וזאב אלקין ממפלגתו של סער, יצטרפו לנתניהו בקרוב: "הם התחייבו לשבת בממשלת ימין" • נציגי תקווה חדשה מיהרו להכחיש: "הוא משקר. כולנו מחויבים ומאוחדים מאחורי גדעון"• בליכוד הוטל עוצר ראיונות

קרעי הציג את רשימת העריקים; הליכוד הטילו עוצר ראיונות
שלמה קרעי צילום: דוברות הכנסת

הפתעה ברגע האחרון? לאחר שבגוש השינוי מתקשים להקים ממשלה, היום (שלישי) חבר הכנסת שלמה קרעי מ'הליכוד' טען כי יש עריקים מ'תקווה חדשה', ועורר סערה.

בראיון ל'ynet', טען הבוקר קרעי כי חברי הכנסת זאב אלקין, שרן השכל ויועז הנדל יערקו לאחר פקיעת המנדט של לפיד, זאת בעקבות האפשרות כי ישראל תלך לבחירות חמישיות, ושם ישנה אפשרות כי 'תקווה חדשה' לא תעבור את אחוז החסימה.

"כולם נאמנים לסער עד סיום המנדט של לפיד" טען קרעי, שמוכר כמי שנמצא בקשר רציף עם שלכת ראש הממשלה ומקרוביו, לדבריו, "ברגע שהמנדט הזה יסתיים - גם אלקין וגם הנדל יקפצו ממפלגה למפלגה".

"בנט רץ עדיין לממשלת השיסוי שמחרימה חצי מהעם בישראל. אם זה באמת ירד מהפרק, כשנגיע ל-21 הימים האחרונים תהיה ממשלת ימין. שניים מתקווה חדשה יבואו. הם לא עריקים, הם התחייבו לשבת בממשלת ימין", הוסיף קרעי בראיון .

בעקבות הראיון, שלושת הח"כים הכחישו: "כך ממציאים ספין", כתבה חבר הכנסת שרן השכל, והבהירה, "כולנו מחויבים ומאוחדים מאחורי גדעון סער. קרעי משקר, וזו הדרך היחידה להתקדם בפוליטיקה אחרי שהכשיל ופגע בליכוד בבחירות האחרונות".

חבר הכנסת זאב אלקין מיהר להכחיש אך הוא: "לא היה ולא נברא. מעניין שח"כ קרעי רוצה להגיש את מועמדותו לתפקיד הדובר שלי. תזכורת: לחבר כנסת אסור לעבוד בעבודות נוספות", כתב.

חבר הכנסת יועז הנדל הכחיש אף הוא את דברי קרעי: "קרעי הבהיר לנתניהו שהוא לא מחויב לו יותר, רק לאידאולוגיה ימנית", עקץ הנדל, "אחרי הרפיסות בלוד ובעכו, אובדן הנגב והגליל ואובדן ההרתעה לחמאס, הבהיר קרעי לנתניהו שב21 יום הוא כבר לא ביביסט והופך להיות ימני".

נציין כי דבריו של קרעי הפוכים מדברים שאמר יו״ר סיעת הליכוד מיקי זוהר בראיון ל׳ערוץ כנסת׳ אתמול שהבהיר כי "אין ולא יהיו עריקים". שבתגובה לראיון של קרעי הוטל עוצר ראיונות על חברי הליכוד עד להודעה חדשה.

עריקים שלמה קרעי הליכוד מפלגת תקווה חדשה זאב אלקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד