ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
כל סוגי התקלות

טכנאי מכונות כביסה מיצאת צדיק

טכנאי מכונות כביסה ידע לזהות את הגורם לתקלה ולספק את הפתרון המדויק • הכירו את הטכנאי שיצא צדיק

טכנאי מכונות כביסה מיצאת צדיק
טכנאי מומחה צילום: אוביקול

היום, בזכות העידן הממוחשב שבו אנו חיים, איתור טכנאי מכונות כביסה הוא, לכאורה, דבר של מה בכך. כל מה שצריך לעשות הוא לפתוח דפדפן אינטרנט, להקליד את הביטוי "טכנאי מכונות כביסה" בשילוב האזור בו אתם מתגורים, ובתוך שניות תופיע על המסך רשימה של טכנאי מכונות כביסה שיכולים לתת שירות. למרות זאת, חשוב לזכור שמדובר בתחום שבו על מנת שהעבודה שמתבצעת תהיה באמת איכותית ועם אחריות לאורך זמן, יש לבחור טכנאי מוסמך בעל ניסיון רב שיודע לאתר בדיוק את התקלה, עושה שימוש בחלפים איכותיים ונותן תעודת אחריות חתומה. במילים אחרות, כשמזמינים טכנאי לתיקון מכונת כביסה, כדאי מאוד שזה יהיה טכנאי מכונות כביסה יצאת צדיק.

למה דווקא טכנאי מכונות כביסה יצאת צדיק?

התוכנית "יצאת צדיק", בהנחייתו של חיים הכט ובהמשך של חיים אתגר, בודקת את אופי עבודתם של בעלי מקצוע, מכל ההיבטים החשובים: מקצועיות, יושרה ותמחור. כשבוחרים טכנאי מכונות כביסה שיצא צדיק בכל אחד מהפרמטרים הללו, משמעות הדבר היא שמקבלים את השירות הטוב ביותר האפשרי במחיר הוגן שנמצא בטווח הממוצע של המחירים. כשבוחרים טכנאי שלא נבדק מבחינת הפרמטרים הללו, יכול להגיע גם טכנאי מקצועי והגון, אבל יכול להגיע גם טכנאי שאין לו מספיק ניסיון בתחום או שעובד בצורה לא מקצועית ולא ישרה, וגובה מחיר הרבה יותר יקר מהממוצע. כמובן שאפשר להזמין גם טכנאי שלאו דווקא נבדק במסגרת התוכנית ושקיבלתם עליו המלצות, אבל לא תמיד יש כאלה בנמצא. כשאתם בוחרים טכנאי מכונות כביסה יצאת צדיק – אתם ממזערים את הסיכון שיגיע אליכם טכנאי לא מקצועי או לא ישר למינימום האפשרי.

טכנאי מכונות כביסה ידע לזהות את הגורם לתקלה ולספק את הפתרון המדויק. בין התקלות הנפוצות של מכונות כביסה ניתן למנות את הבאות:

  • מכונת כביסה לא סוחטת – בדרך כל תקלה שנובעת מכך שהפילטר סתום. יש לנסות לנקות את הפילטר ורק אם הבעיה נמשכת להזמין טכנאי.

  • מכונת כביסה לא נדלקת – ברוב המקרים התקלה נובעת מתקלה בכרטיס הפיקוד. במקרה כזה יש לבצע תיקון בכרטיס (לא תמיד אפשרי) או להחליפו בחדש. בחלק קטן מהמקרים המכונה לא נדלקת בגלל שהדלת שלה לא סגורה היטב, אז לפני שמזמינים טכנאי חשוב לבדוק את הנושא הזה.

  • מכונת כביסה מרעישה – הרעשה חריגה של מכונת כביסה נובעת ברוב המקרים מבעיה במיסבים של התוף שכמובן מצריכה הזמנת טכנאי. סיבות נוספות לתקלה יכולות להיות חוסר איזון של המכונה או תקלה בבולמים, גם הן תקלות שמצריכות עבודת טכנאי. במקרים נדירים מקור הרעש היו פשוט גוף זר שנמצא במכונה (מטבע או רוכסן, למשל), ולכן לפני שמזמינים טכנאי חשוב לבדוק האם יכול להיות שזהו הגורם לרעש.

  • מכונת כביסה לא מרוקנת מים – הסיבה הנפוצה ביותר לתקלה זאת היא פילטר סתום ואז כל מה שצריך הוא לנקות. אם גם לאחר הניקוי הבעיה ממשיכה, ייתכן שהיא נובעת מתקלה במשאבת המים או מסתימה באחד הצינורות, ואז חשוב מאוד להזמין טכנאי שיתקן או יחליף את החלק התקול.

  • מכונת כביסה לא שואבת מים – תקלה זו יכולה לנבוע משני גורמים: האחד – ברז מים סגור ולכן צנרת המים מונעת כניסה של מים, והשני – תקלה במנגנון השאיבה עצמו. אם בדקתם והברז אכן פתוח, יש להזמין טכנאי מכונות כביסה ורצוי שזה יהיה טכנאי מכונות כביסה יצאת צדיק, על מנת שיטפל בבעיה.

להיות מעודכן בכל הדגמים החדשים

חלק מנוהל העבודה של עובד הוא ההכרה בחשיבות של עדכון בדגמים חדשים ואיתם הבאגים והתקלות של כל דגם.

מהבחינה הזאת דגמי מכונות הכביסה של המותגים המובילים כגון: בוש – bosch אשר עברה מהפיכה דיגיטלית ממוחשבת בניהול הפעולה של מכונות הכביסה. הדגמים החדשים של מכונות בנפח של 7 – 8 קילו , בדגמים מסדרות /6/4/8 החדשה אשר מבצעים פעולות בניהול ממוחשב:

  • WAW28468IL 1400 סל"ד
  • WAW24469IL 1200 סל"ד
  • WAW20468IL 1000 סל"ד
  • WAW28469IL 1400 סל"ד  סדרה 8

כמו כן המכונות עברו שינוי במכניקה של המנוע , מעבר ממנוע פחמים רועש למנוע EcoSilence Drive  שקט.

Miele – מילה  

מכונת הכביסה היוקרתית אשר עומדת במבחן הזמן מציבה סטנדרט אחר בתחום ניקיון הכביסה והמוצר הסופי , נחשבת לנקודת ציון הישגי בתחום המומחיות בה חברת אוביקל נותנת שירות תיקון למכונות ומייבשים תוצרת החברה בהצלחה רבה.

עובד מור הבעלים נחשב למומחה בנישת מכונות הכביסה הגרמניות לרבות מילה ונותן פתרונות למגוון רחב של תקלות.

כל הקידמה הביאה איתה מגוון חדש של תקלות אשר לא היו קיימות לפני.

תצוגות מסכי לד אשר משתבשים, כרטיסי פיקוד של מכונות עם כשלים , קצרים חשמליים ואפילו שריפה של כרטיס אשר מייקרת את תיקון המכונה מכמה מאות לסכום אשר נעמד במעל 1,000 ₪.

 

אוביקל – טכנאי מכונות כביסה יצאת צדיק

חברת אוביקל מתמחה במתן שירות למכונות כביסה זה למעלה מ-27 שנה, והינה החברה המובילה בישראל לתיקון מכונות כביסה ומייבשי כביסה. החברה נמצאת בבעלותו של עובד מור, טכנאי מכונות כביסה מקצועי אשר צבר מוניטין של שנים רבות בתחום של תיקון ותחזוקה של מכונות ומייבשי כביסה. בנוסף להיותו טכנאי מנוסה, מור מספק ייעות מקצועי לחברות העוסקות בתחום ולטכנאי מכונות כביסה אחרים, והוא עמד במבחן המקצועיות והאמינות של תוכנית הטלוויזיה "יצאת צדיק".

לא סתם יצא צדיק

בזכות האופי המיוחד של עובד מור, הבעלים, אמנת השירות של חברת אוביקל שמה כנר לרגליה קודם כל את טובת הלקוח. מכיוון שכך, עובד עצמו ישתדל לספק את השירות לכל לקוח שנמצא בקרבתו, ופעמים רבות יספק את הפתרון לתקלה בשיחה טלפונית בלבד ומבלי לגבות כסף מהלקוח. גם לאחר סיום העבודה ומתן תעודת האחריות, עובד זמין טלפונית לכל שאלה ועניין. היושרה של עובד אשר מוכרת מאוד בקרב בני משפחתו וחבריו, היא זו שגם היוותה פרמטר חשוב בהכרתו כצדיק בתוכנית הטלוויזיה, והיא זו שמאפיינת מאוד את השירות שמספקת החברה שבבעלותו.

בנוסף, הניסיון הרב שיש לעובד ולשאר טכנאי החברה בתחום, מאפשר להם לאתר כל בעיה קיימת ולטפל בה בצורה האופטימלית ביותר. לטכנאים היכרות מצוינת עם כל סוגי מכונות הכביסה הקיימות היום בשוק, עם התמחות מיוחדת במכונות כביסה גרמניות. העבודה מתבצעת בשקיפות מלאה מול הלקוח תוך מתן הסבר מפורט על התקלה ועל מה שצריך לבצע על מנת להחזיר את מכונת הכביסה לפעילות תקינה. כמובן שכל לקוח מקבל תעודת אחריות חתומה על כל תיקון שמתבצע. ההמלצות הרבות שניתן לראות בכרטיס העסקי בגוגל ובעמוד הפייסבוק של החברה, מעידה על כך שלא בכדי זכה עובד מור בתואר טכנאי מכונות כביסה יצאת צדיק.

חברת אוביקל מספקת שירותי טיפול, תיקון ותחזוקה למכונות כביסה ולמייבשי כביסה ללקוחות מרוצים רבים, ביניהם חברי כנסת, שרי ממשלה, מנכ”לים של חברות מובילות בישראל, מוסדות, ארגונים ואלפי לקוחות פרטיים.

יש בעיה במכונת הכביסה? חייגו עכשיו 050-5542559
וטכנאי מכונות כביסה יצאת צדיק
כבר בדרך אליכם!

טכנאי מכונת כביסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד