י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המשטרה מגדילה נוכחות

ניו יורק: פלסטיני איים להרוג רב בשכונה היהודית

רב מבורו פארק - ברוקלין, הצטרף למספר הולך וגדל של תושבי ניו יורק יהודים שקראו למשטרה להראות יותר נוכחות לאחר שנפלו קורבן לאיומים ולהטרדות ולתקיפות

ניו יורק: פלסטיני איים להרוג רב בשכונה היהודית
ארגון השומרים עם המשטרה באירוע אנטישמי, אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

הרב מנדל שטיינר סיפר לתקשורת המקומית שהוא אוים ביום שישי בדרך לעבודתו על-ידי פלסטיני. "הם באים לאן שהם רואים יהודי והולכים אחריהם", אמר הרב שטיינר. הוא סיפר כי "הבחור אמר לי שהיא רוצה להרוג אותי, כי אני הרגתי את הילדים שלו".

הרב שטיינר בן ה-51, אמר כי גבר פלסטיני רדף אחריו וחסם אותו באופניו. לדבריו, הוא לא יכול למצוא משטרה או אבטחה בשום מקום ובסופו של דבר מצא מחסה בתוך סניף בנק סמוך. הרב שטיינר התקשר אז למשטרה והגיש תלונה.

הרב מצטרף למספר הולך וגדל של קורבנות הטרדה אנטישמית הקשורים למלחמה שהייתה בין ישראל לחמאס ברצועת עזה. בעוד שהפסקת אש נותרה בתוקף, האלימות סביב אזורים יהודיים בניו יורק נמשכו בסוף השבוע.

הנשיא ג'ו ביידן גינה אמש את ההתקפות בציות בטוויטר. ראש העיר ביל דה בלאזיו אמר כי "יהיו השלכות לכל מי שיעשה את הפשעים הללו, עלינו לעצור את זה. ואם יש מקום אחד שצריך לעצור אותו אחת ולתמיד זה ממש כאן בניו יורק, ואנחנו נעשה את זה, אין מקום לאנטישמיות בניו יורק".

המושל אנדרו קואומו הורה למשטרת מדינת ניו יורק להגדיל את הסיורים בבתי כנסת במדינה, בבתי ספר ובמתקני ומרכזים יהודיים אחרים בעקבות התקיפות האחרונות בניו יורק נגד יהודים.

ברוקלין אנטישמיות אנדרו קואומו דה בלזיו בורו פארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד