י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בואו להכיר את כפיר מהלב • להאזנה

נעים להכיר: הזמר כפיר בן-יצחק עורך לכם היכרות מוסיקלית מקפיצה • הוא בן 34 ועושה את צעדיו הראשונים בפומביות מוסיקאלית. למרות התמחותו בתורת ה'מקאמים' הוא בחר דווקא בשיר מקפיץ וקצבי • מהלב

בואו להכיר את כפיר מהלב • להאזנה

כפיר בן-יצחק, יליד ירושלים [34]. עושה בימים אלו את צעדיו הראשונים בעולם המוסיקה, ועורך לכם היכרות "מהלב".




בן-יצחק ספג ולמד את תורת המקאמים והשירה באווירה הפסטורלית עתיקת-היומין של שכונת נחלאות בירושלים, וניחן בקול איכותי וכובש, עם הגשה מדויקת ומקצועית וביכולת סלסולים וטכניקה מדהימה, וכל זאת בשילוב ידע מוסיקלי שרכש עם השנים.

"מהלב" הינו שיר תפילה אישית קצבי וקליט, הסוחף איתו את כל השומעים, ונוגע בכל הרבדים בציבור הדתי-חרדי, ומפזר חיוכים ואופטימיות לכל עבר כפי שבא לידי ביטוי במילות השיר: "מהלב כולנו נתפלל שיבוא גואל ויבשר שלום על ישראל... רק תאמר תודה ומיד תראה ברכה... הימים עוברים חולפים ושוב עולה תפילה... ואז ידעו כולם איזו מתנה החיים על פני האדמה"

השיר מאופיין בהפקה מקצועית, מושקעת ואיכותית, עם מיטב הנגנים והמוסיקאים בישראל. המילים והלחן של שרון אבילחק [מידד טסה, אוהד מושקוביץ, יהונתן שינפלד, איציק דדיה, ועוד]. על העיבוד וההפקה המוסיקלית אמון דורון אלימלך [איציק דדיה, יהונתן שינפלד, אוהד מושקוביץ, מידד טסה ועוד].
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד