כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"עושים לו הנחות"

הפרשן נגד לפיד: "עושה דברים חמורים מאוד"

לאחר שהחוקים נגד נתניהו עברו בוועדה המסדרת, פרשן 'חדשות 13' אבישי בן-חיים, תקף את יו"ר 'יש עתיד', שקידם את החוקים, וטען כי הוא עושה דברים חמורים: "החוקים הם פגיעה חמורה בדמוקרטיה" | בנוסף אמר: "האמירה של החוקים היא אמירה של האליטה הישראלית"

הפרשן נגד לפיד: "עושה דברים חמורים מאוד"
ד"ר אבישי בן חיים צילום: פלאש 90

לאחר שהוועדה המסדרת הועברה ל'יש עתיד', אתמול הועברו הצעות החוק בוועדה נגד נתניהו, ובעקבות כך הבוקר (שלישי) פרשן 'חדשות 13' אבישי בן-חיים תקף את יאיר לפיד, ראש המפלגה.

"ללפיד עושים הנחות גדולות מאוד", אמר בתוכנית הבוקר של 'רשת 13' והוסיף, "הוא אומר שהוא נגד בחירות חמישיות אבל שאם לא מצליח להרכיב ממשלה, אז הוא כן בעד בחירות חמישיות".

הוא המשיך וטען: "לפיד עושה דברים חמורים מאוד. החוקים, מה שמכונים 'אנטי נתניהו', הם פגיעה חמורה בדמוקרטיה. צריך להבין מה המשמעות של החוקים הללו".

"האמירה של החוקים היא אמירה של האליטה הישראלית, שלפיד הוא המנהיג שלה, שאומרת 'אנחנו ניקח מהציבור אל הזכות להחליט'. יש פה באמת פגיעה קשה בזכות הציבור הפשוט להשתתף בדמוקרטיה", סיכם.

כאמור, אתמול הוועדה המסדרת אישרה פטור מחובת הנחה להצעת החוק: הגבלת קדנציות לראש ממשלה, ואי הטלת המנדט למועמד עם כתב אישום.

ד''ר אבישי בן חיים יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד