י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שותף לקידוש שם שמיים

מדוע הוציא הגר"י זילברשטיין שקית ניילון באמצע השיעור | צפו

שיעורו אתמול של הגר"י זילברשטיין שעוסק תמיד בדברי תורה הקדושה, קיבל אתמול תפנית מפתיעה ומעניינת, עת הגר"י הוציא שקית ניילון של סופר מרקט תל אביבי, ואף עודד את שומעי לקחו לרכוש דווקא בחנות זו

מדוע הוציא הגר"י זילברשטיין שקית ניילון באמצע השיעור | צפו
הגר"י זילברשטיין צילום: שוקי לרר

שמע שיעוריו של הגר"י זילברשטיין יצאו בכל קצוות תבל, וזאת לאור גדלותו וסגנון שיעוריו האהובים על רבבות בני ישראל. אתמול (שני) פנה הגר"י אל שומעי לקחו בבקשה חריגה ומיוחדת.

לקראת סוף השיעור הוציא הגר"י שקית ניילון של חנות תל אביבית, והחל להקריא את הכתוב עליו, תוך שהוא מדגיש את כתובת החנות – סניף של רשת המרכולים 'סיטי מרקט' הממוקמת בשדרת החנויות ברחוב לח"י 36 בשכונת התקווה בתל אביב.

הגר"י סיפר בשיעורו, כי בדרכו מחולון לבני ברק עבר ברכבו ברחוב זה, ונתקל בשלט הגדול והיחיד באותו הרחוב המעיד כי החנות שומרת שבת, בתוך שדרת חנויות שלמה שאף אחד לא שומר שם שבת. הוא הוסיף וסיפר שהכיתוב פתוח 24\6 תפס אותו מאד, ומדובר בעצם בקידוש שם שמיים של שני השותפים המנהלים את החנות.

הגר"י פנה אל כל שומעי לקחו, וביקש כי באם הם מדמנים למקום שיואילו נא להיכנס לחנות, לחזק את המוכרים המקיימים קידוש שם שמיים בהכרזת שמירת השבת, כל מי שקונה שם הוא נהיה "שותף בקידוש שם שמיים" הבהיר הגר"י.

הגרי זילברשטיין שמירת שבת קידוש שם שמיים תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד