י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
פחד ברחובות

ישראלי הותקף בלונדון: "אני רוצה להרוג אותך"

יהודי ישראלי המתגורר בלונדון ועובד למחייתו בחברה ביטחונית, הוכה אמש על ידי מהגר טורקי שאמר לו "אני רוצה להרוג אתכם" | אחרי חקירה קצרה אותר התוקף ונעצר

ישראלי הותקף בלונדון: "אני רוצה להרוג אותך"
אילוסטרציה צילום: unsplash

ישראלי, תושב לונדון, הוכה אמש (שני) על ידי מהגר טורקי אנטישמי שאיים לרצוח אותו. היהודי שעובד בחברה ביטחונית סיים את עבודתו בשעה מאוחרת מאד, ויצא לכיוון ביתו, לפתע ניגש אליו גבר מוסלמי ממוצא טורקי ושאל אותו אם הוא יהודי או ישראלי, שכן באזור ישנם מספר מרכזים יהודיים.

הישראלי ענה לו שהוא "יהודי ישראלי", בתגובה החל הטורקי לצעוק: "אני רוצה להרוג אתכם, אני רוצה להרוג את כל היהודים". ל'בחדרי חרדים' נודע כי המותקף לא נבהל מהאיום ואמר לטורקי שהוא ממש לא נבהל מאיומיו. בתגובה החל התוקף להשתמש באלימות פיזית, והישראלי לא נשאר חייב והצליח להניס אותו.

לאחר מכן הזעיק הקרבן את המשטרה, והגיש תלונה בפני השוטרים. לאחר חקירה קצרה הצליחה המשטרה לעלות על עקבותיו של התוקף ועצרה אותו.

התקיפות נגד יהודים אינן פוסקות, ביום ראשון ערב חג השבועות הסתובבו ברחובות לונדון, מאות מוסלמים עם דגלי פלסטין וקראו קריאות קשות נגד יהודים, ונגד ישראל בשל המערכה מול ארגון הטרור חמאס, חלק מהקריאות היו נוראיות, ומפאת כבוד האכסניה, אנחנו נמנעים מלפרסם אותן.

שוטרים רבים ערכו מצוד אחר מכונית במחוז הילינגדון, כולל מסוק משטרתי שהוזנק לאוויר והשתתף בחיפושים שהניבו תוצאה, השוטרים עצרו את המכונית, "ארבעה גברים נעצרו בחשד לעבירות הסדר הציבורי, עבירות מחמירות גזעניות. הם הועברו למעצר בתחנת משטרה במערב לונדון", כך נמסר מטעם משטרת לונדון. קודם לכן פרסמה משטרת לונדון, "אנו מודעים לסרטון המופיע בשפה אנטישמית משיירת מכוניות באזור סנט ג'ון ווד אחר הצהריים. השוטרים מבצעים בדיקות דחופות לזיהוי האחראים. סוג זה של התנהגות בלתי נסבל".

אנטישמיות בלונדון תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד