י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שבועיים אחרי

המורה שנפצע בלינץ' פקח עיניו ונגמל מהנשמה

אחרי שבועיים שבהם היה מחובר למכונת הנשמה, אלעד ברזילי, שנפצע קשות בלינץ׳ בעכו, החל לנשום בכוחות עצמו - פקח את עיניו ותקשר עם הסביבה: "זהו רגע מרגש מאוד" | משפחתו: "נקווה בעזרת השם להמשך התקדמות יציבה"

המורה שנפצע בלינץ' פקח עיניו ונגמל מהנשמה
אלעד ברזילי צילום: באדיבות המשפחה

עם ישראל כולו התפלל ועקב בדאגה אחר מצבו של המחנך אלעד ברזילי הי"ו, אשר נפצע קשות בלינץ' אכזרי שביצעו בו קבוצת ערבים בעכו לפני שבועיים, על רקע המהומות בעיר. היום (שלישי) הגיעו החדשות הטובות, אלעד בן ה-38 מתחיל להתאושש.

במשך שבועיים, מאז שנפצע, היה מורדם ומונשם, אך הבוקר החל תהליך גמילה מהנשמה, לאחר שהובא למרכז הרפואי במצב קשה מאוד ועם פגיעת ראש קשה, פקח את עיניו ומתקשר עם הסביבה.

"אלעד כרגע עדיין בטיפול נמרץ. הוא התחיל לנשום היום בכוחות עצמו אך אינו מדבר", עדכנה משפחתו של הפצוע הקשה והמשיכה, "הוא מזיז את הגפיים ומתקשר באמצעות העיניים".

עוד הוסיפו: "הפציעות בראשו עדיין במצב קשה, ועוד דרך ארוכה לפניו. נקווה בעזרת השם להמשך התקדמות יציבה".

מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ' מסעד ברהום, שביקר היום את אלעד, מספר: "זהו רגע מרגש מאוד. אני מבקש להודות למחלקה הנוירוכירורגית בכלל וליחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי בפרט, על עבודת קודש נפלאה וטיפול מקצועי ומסור באלעד. אמנם יש לו עוד דרך ארוכה לעבור, אך בהחלט אפשר להביע אופטימיות זהירה".

אלעד, מורה במקצועו, בן 38, אב לארבעה, יצא לפני שבועיים בערבן של יום לחפש את תלמידיו כדי לוודא שהם לא נוטלים חלק בפרעות ומוגנים מפניהם, אך בדרך לכדה אותה קבוצת פורעים ערבים שהיכו אותו נמרצות בכל חלקי גופו משך דקות ארוכות.

יצוין כי החקירה אודות השתלשלות האירוע וזהות הפורעים עדיין בעיצומה.

עכו לינץ אלעד ברזילי פורעים ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד