י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"לא תעמוד על דם רעך"

חסידות סאטמר ב"בליץ קמפיין" • קוראים לתרום להתנערות מהציונים

חסידות סאטמר יצאה בקמפיין נרחב. תומכי החסידות מתבקשים לתרום כסף לקמפיין אנטי ציונות | מנהלי הקמפיין יפרסמו בעיתונות האמריקאית הכתובה וגם המקוונת, כי "ליהודים בארה"ב אין קשר לציונות, והסכסוך בין ישראל לפלסטינים בעזה לא קשור ליהודים בשום צורה"

חסידות סאטמר ב"בליץ קמפיין" • קוראים לתרום להתנערות מהציונים
חרדים בניו יורק צילום: באדיבות המצלם

קמפיין מיוחד של חסידות סאטמר שעניינו התנערות מהציונות וממדינת ישראל יוצא לדרך. החסידות תפרסם באתרי החדשות הגדולים בארה"ב ובעיתונות הכתובה, כי ליהודים אין חלק בכל נושא הסכסוך בין ישראל לחמאס. בקמפיין נקראים נדיבי עם לתרום למימון הקמפיין, תחת הפסוק שהפך לסלוגן - "לא תעמוד על דם רעך".

בימים האחרונים יהודים ברחבי העולם מותקפים כמעט בכל דרך אפשרית, ממכות ועד ניסיונות רצח על ידי יידוי אבנים וסלעים, עד כדי כך שיהודים בחג השבועות האחרון לא יצאו מביתם לבתי הכנסת בחו"ל, מחשש שיוכו או חלילה יירצחו.

בארה"ב לבדה, יהודים מוכים ברחובות, בתי כנסת מחוללים, צלבי קרס וסיסמאות אנטישמיות נוראיות מרוססות על מרכזים קהילתיים יהודיים, יהודים מוכים באמצע שהם סועדים במסעדה, בעלי סממן יהודי מותקפים ברחובה של עיר לאור יום בלב הריכוזים החרדיים ללא שום פחד ומורא.

בנוסף כמעט בכל מדינה אירופאית הותקפו יהודים, כשהכוונה גם למדינות מובילות. בגרמניה חוללו בתי כנסת ויהודים הוכו, דגלי ישראל נשרפו מחוץ לבתי כנסת, הפגנות אנטישמיות נגד יהודים התקיימו במדינות מובילות נוספות, ויהודים הוכו קשות בבריטניה.

יש לציין כי אנטישמיות קיימת בעולם ללא קשר למלחמה מול ארגון הטרור חמאס, אך כשאלפים מפגינים ברחובות עם דגלי פלסטין נגד ישראל, האנטישמים מרגישים בטוחים לפגוע ביהודים לאור יום, מה שביום אחר הם לא היו מעיזים לעשות.

חסידות סאטמר קמפיין רשת ציונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד