י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
התקיפות נמשכות

אנטישמי נכנס לבית כנסת, תקף מתפללים ונעצר

משטרת ניו יורק בשיתוף ארגון השומרים עצרו גבר אנטישמי שנכנס לבית כנסת בפלטבוש ותקף מתפללים. האיש נעצר לאחר מרדף שארך כעשרים שניות. הקורבנות נלקחו לטיפול רפואי בבית חולים ומצבם טוב

אנטישמי נכנס לבית כנסת, תקף מתפללים ונעצר
מעצרו של התוקף צילום: באדיבות המצלם

הודות לתגובה מהירה של המשטרה וארגון השומרים בפלטבוש, ניו יורק, גבר אנטישמי אלים נעצר מחוץ לבית הכנסת ביום שני בלילה.

האירוע התרחש בסביבות השעה 21:30, כאשר על פי החשד צעיר אפרו אמריקני כבן 20 נכנס לבית כנסת ברחוב 27 המזרחי שבשדרה S והחל לצעוק השמצות אנטישמיות.

האנטישמי נבלם על ידי סוכן פדרלי, מהמכס או משמר הגבול של ארה"ב, שמתגורר סמוך לבית הכנסת והגיע להתפלל במקום. הוא הורה לתוקף לעזוב את המקום, אבל הוא בתגובה היכה באגרופים בפניו של הסוכן. החשוד תקף גם עובר אורח שנעצר לצפות במתרחש, כל זאת תוך שהוא צווח השמצות אנטישמיות.

אתר Yeshiva world news מדווח, כי שוטרים ומתנדבים מארגון השומרים הוזעקו והגיעו תוך שניות - הודות לפריסה מסיבית שלהם באזור בימים אלה במיוחד.

למרות הדיווחים ברשתות החברתיות על כך שהמשטרה השתמשה באקדח טייזר בכדי להכניע את התוקף, זה לא קרה. בעודם מנסים לשכנע את האיש להירגע, האיש החל לרוץ, אך אחרי מרדף של 20 שניות, הוא רותק לקרקע ונלקח למעצר.

הוא הועבר לבית החולים בגלל פציעות כתוצאה מאירוע אלים בו היה מעורב, אך המשטרה לא פרסמה באיזה אירוע נפצע. במשטרה אישרו כי החשוד מואשם בעבירת פשע שנאה והתנגדות למעצר. יצוין כי ברזומה של האיש, לפחות 7 מעצרים קודמים, בגין תקיפה, שוד, מרמה ופשעים אחרים.

הקורבנות היהודים הועברו לבית החולים, שניהם במצב טוב בחסדי שמים.

אנטישמיות בארצות הברית פלטבוש בית כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד