ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
התנכלות בלתי נגמרת • צפו

מפגינה לבן גביר: "חבל שלא גמרו אותך באושוויץ" • צפו

ערוץ 20 שוב סופג התנכלות מצידם של אנשי שמאל, שלא רואים בעין יפה את הצבת האולפן הפתוח בלב ליבה של תל אביב - כיכר הבימה | בשעה שהתראיין ח"כ בן גביר אמרה לו אחת המפגינות המבוגרות: "חבל שלא גמרו אותך באושוויץ" • צפו

מפגינה לבן גביר: "חבל שלא גמרו אותך באושוויץ" • צפו
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

קבוצה של אנשי שמאל קיצוני הגיעו לתאטרון 'הבימה' והפריעו לשידור תוכניתו של העיתונאי שמעון ריקלין ב'ערוץ 20', המוגשת מדי ערב מהמקום, באולפן הפתוח התארח באותה העת יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר.

במהלך האירוע, ניסו מספר אנשי שמאל לנתק את החיבור לשידור ועמדו מול המצלמה כדי להסתיר את השידור. במהלך המהומה, הטיחה אחת מנשות השמאל הוותיקות בח"כ בן גביר: "חבל שלא גמרו אותך באושוויץ" וזאת לעיני המצלמות.

לדברי עוזריו של ח"כ בן גביר, המשטרה הגיעה למקום, אולם למרבה התדהמה השוטרת שיר דהן החליטה שאין מקום לעכב את אנשי השמאל שהתפרעו והסתפקה בלקיחת פרטיו של אחד מהמפגינים.

חבר הכנסת איתמר בן גביר מסר בתגובה לתקרית: "התמונה מתל-אביב מלמדת את כולם, עד כמה השמאל הקיצוני הפך לסותם פיות. אבל חמור מכך, איך משטרת ישראל מגלה אוזלת יד עצומה. פורעים אלו היו צריכים לבלות בבית מעצר, אבל לצערי בחסות המשטרה, הם שוחררו לחופשי והמסר של המשטרה 'תמשיכו להתפרע, תמשיכו להשתולל, אתם יכולים לפגוע בשידורים של אנשי הימין אתם מעל החוק".

יצוין כי עמדת השידור של ערוץ 20 ב'כיכר הבימה' סובלת מהצקות לעיתים קרובות ולמרות ריבוי המקרים במשטרה עדיין לא מצאו לנכון להעמיד לדין בצורה תקיפה ובלתי מתפשרת את מי מהתוקפים בעבר למען יראו וייראו. 

ערוץ 20 תקיפת עיתונאי תקיפת עובד ציבור איתמר בן גביר שמעון ריקלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד