ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מהפכה במטבח

הכירו את הסוד של מלכת המתכונים החרדית

הכירו את הקמפוס הקולינרי. המקום שלוקח את הידע המקצועי שלכם בתחום הקולינריה ומשדרג אותו לאין ערוך • בשיחה מרתקת עם בוגרות הקמפוס סיוון כהניאן ודבורי פוקס, הן משתפות בעולמות שהקורס פתח בפניהן, מספרות איך הופכים אתגר הכשרות ליתרון ועל הפער העצום שבין חובבנות למקצוענות • בימים אלו נסגרת ההרשמה למחזור הקרוב. נותרו מקומות אחרונים בלבד

הכירו את הסוד של מלכת המתכונים החרדית
גורמה בקמפוס הקולינרי צילום: מתוך אתר החברה

מהפכת הקולינריה החרדית בעיצומה. אם בעבר התמקצעות בעולם הבישול והאפייה החרדי, הסתכמה בהקמת קייטרינג לשבתות אופרוף ובהכנת קיגעלים, הרי שכיום תחום המסעדנות והטבחות מלא בחרדים בעלי שם, שיודעים להכין מנות גורמה יוקרתיות, הכוללות את הטרנדים הכי חמים בעולמות אלה.

אחד מהגורמים המרכזיים לשינוי המבורך הוא הקמפוס הקולינרי. הקמפוס פונה לגברים ונשים בעלי זיקה לקולינריה המעוניינים למנף את יכולות הבישול שלהם ולהתמקצע בתחום.

לחצו כאן לקבלת מידע על קורס הפרופשיונל שף<<<
לחצו כאן לקבלת מידע על קורס הפטיסיירי שף<<<

אחת מבוגרות הקורס המוכרות הינה דבורי פוקס. דבורי הפכה למלכת המתכונים בקרב נשות המגזר החרדי, כשהם מתפרסמים במדורי המתכונים השונים, כולל בבמה זו של 'בחדרי חרדים' "הידע והכלים שהקורס הזה מעניק לך, הוא עצום". משתפת בשיחה מרתקת עם 'בחדרי'. "הצוות המקצועי מעניק לך היכרות עם מגוון שיטות הבישול, הקלאסיות והחדשניות ומלמד איך אפשר להתאים את אותן שיטות לחומרי הגלם שאת מתעסקת בהם".

דבורי מציינת כי אינו דומה הידע הקולינרי האישי שלה לפני שנכנסה לקורס לזה שיצאה ממנו. "מקבלים שם מידע על התפתחות המטבח המקצועי, עורכים היכרות עם המחלקות השונות ובעלי תפקידים ומקבלים חשיפה למכשור ולציוד הכי מקצועיים. זה חשוב לקבל את הרקע לכל דבר, כדי לדעת איך לקחת ולהתאים את זה לעולם שלך ולמקסם את זה בצורה הכי טובה שאפשר".

ברמת התכלס', את מרגישה שזה הוסיף לך ידע מבחינת טכניקות וטעמים טובים יותר?

"ברוך ה' תמיד ידעתי לבשל טוב. אבל בהחלט, הקמפוס מלמד אותך איך לדייק את המתכונים ואיך להפוך את הדברים שעשית מצוין למצוין פלוס", טוענת. "בנוסף, במטבח הביתי אין לך תמיד את הידע איך לטפל נכון בנתחי בשר שונים, איך לשלב מרקמים, טעמים וצבעים ואיך לעשות חיבורים נכונים ועכשוויים בין חומרי הגלם".

בוגרת נוספת של הקמפוס הינה סיוון כהניאן

עם סיוון בחרנו לשים זרקור על הקורס השני של הקמפוס הקולינרי, קורס פטיסיירי שף. מדובר במסלול פרימיום המקיף את כל יסודות הקונדיטוריה הפטיסרי והאפייה המועבר על ידי השף קונדיטוריות המפורסמות במגזר החרדי.

"כל מי מתעניינת בתחום הקונדיטוריה, יודעת שהדיוק הוא המרכיב הכי חשוב בעולם הקינוחים והעוגות ותמיד יש איפה להשתפר ולהשתדרג בזה", מחווה דעתה בשיחה בלעדית עם 'בחדרי'.


קינוחים בקמפוס הקולינרי • קרדיט: אתר החברה

"הקורס הפטיסיירי שף מעניק לך ידע מקיף בכל הנוגע לחומרים, טעמים, איזונים, עיצובים ומה לא". מספרת במין להט המצוי רק אצל חובבי הקונדיטוריה. "את לומדת איך להוציא מוסים, גנאשים, פרלינים, פטיפורים מקרונים ועוד, ברמת גימור פשוט מושלמת".

איך את מתמודדת עם בעיית הכשרות והאתגר בלהכין קינוח פרווה?

"היום יש כל כך הרבה שיטות חדשניות, ומוצרים מיוחדים המהווים תחליף מצוין לחומרים החלביים. זה רק מוציא ממך יותר רעיונות ויותר יצירתיות. גם את זה את מגלה דרך הלימוד המדהים בקמפוס הקולינרי".

"בהזדמנות זו אני גם רוצה לציין שבאופן כללי הקמפוס מתעסק אך ורק עם מוצרים כשרים למהדרין ברמה הגבוהה ביותר. כך שכל מי שמעוניינת לשדרג את הידע שלה בתחום, להיפתח לעולמות מרתקים וסגנונות חדשים של מאכלים ושיטות הכנה ויחד עם זאת לא להתפשר על סטנדרטים של כשרות המחמירים ביותר, מקומה בקמפוס".

בימים אלה נסגרת ההרשמה לשני הקורסים לנשים ונותרו מקומות אחרונים בלבד.

לקורס פרופשיונל שף לחצו כאן<<<

לקורס פטיסיירי שף לחצו כאן<<<

גורמה הקמפוס הקולינרי בישול אוכל כשר למהדרין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד