י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הליכודניקים מפעילים לחץ

3 ימים לפני הבחירות: נתניהו ייפגש עם שני המתמודדים לנשיאות

ביום ראשון הקרוב - 3 ימים לפני הבחירות - ייפגש נתניהו עם שני המתמודדים. לדברי עמית סגל בליכוד יש דרישה מנתניהו להביע תמיכה במועמדותה של פרץ. נתניהו מצדו על פי ההערכות לא יביע תמיכה פומבית

3 ימים לפני הבחירות: נתניהו ייפגש עם שני המתמודדים לנשיאות
בנימין נתניהו צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בשבוע הבא ביום רביעי יצעדו מאה ועשרים חברי הכנסת אל מאחורי הפרגוד ויבחרו את נשיא המדינה הבא של מדינת ישראל. עם תום שבע שנות כהונת הנשיא העשירי של המדינה רובי ריבלין.

בשורת הסיום של המרוץ נותרו ניצבים שניים. מחד יו"ר העבודה לשעבר ויו"ר הסוכנות היהודית בהווה, בוז'י הרצוג. מולו ניצבת הגברת מרים פרץ, האישה שבקונצנזוס. כשכל הספקולציות על מעבר של נתניהו לבית הנשיא מתנפצות ברגע האמת.

להרצוג זיקה מיוחדת לבית הנשיא, בנו חיים הרצוג כבר כיהן בתפקיד זה כנשיא השישי של המדינה. מנגד לגברת פרץ עומדת החיבה הלאומית הרבה המורעפת עליה בהיותה אמה שכולה פעמיים, ואשת חינוך ידועה.

בליכוד מיהרו להבהיר כי הם מעניקים חופש הצבעה בבחירות לנשיאות, אך מתחת לפני השטח מופעלים לחצים רבים על איש המפתח ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. 

בתוך כך, הבוקר (רביעי) דווח כי ביום ראשון הקרוב, 3 ימים לפני הבחירות, ייפגש נתניהו עם שני המתמודדים. לדברי סגל בליכוד יש דרישה מנתניהו להביע תמיכה במועמדותה של פרץ. נתניהו מצדו על פי ההערכות לא יביע תמיכה פומבית, וכאמור בליכוד ישנו חופש הצבעה.

בוז'י הרצוג מרים פרץ נשיא המדינה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד