י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לאחר שחסמו את אשתו

"האזנות סתר": בן-גביר הגיש תלונה נגד מנכ"לית פייסבוק

בעקבות חסימת אשתו בווטסאפ, יו"ר 'עוצמה יהודית' פנה אל הפרקליטות, והגיש נגד מנכ"לית פייסבוק תלונה בגין, לטענתו, האזנות סתר להודעות פרטיות לאשתו: "אין כאן מקום לפרט את חומרת הדברים" | בנוסף טען כי האזינו לעוד 30 אנשים

"האזנות סתר": בן-גביר הגיש תלונה נגד מנכ"לית פייסבוק
איתמר בן גביר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הבוקר, (רביעי), יו"ר 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן-גביר פנה אל עו"ד שלומי אברמזון, מהמחלקה לתפקידים מיוחדים בפרקליטות, ודרש לפתוח בחקירה נגד מנכ"לית פייסבוק בישראל.

בן-גביר טען כי בפייסבוק ישראל האזינו לשיחותיו בסתר, שלא כחוק, כך הסיק מתגובת ווטסאפ, לאחר שהאחרונים חסמו את רעייתו, איילה, ועוד עשרות פעילי 'להב"ה' נוספים.

"אני פונה אליך בבקשה דחופה לפתוח בהליכים נגד ראשי פייסבוק בישראל" כתב בן גביר, "בגין האזנות סתר להודעות פרטיות, במסגרת הפרסומים אודות חסימת חשבונות וואטספ של כ-30 אנשים בהם גם רעייתי, והשעייתם לצמיתות מרשת הוואטספ".

"אין כאן מקום לפרט את חומרת הדברים וההתנהלות שלוחת הרסן אשר פוגעת בכל מרקם חייה של רעייתי שהינה מורה ומתכתבת עם תלמידיה ברשת הוואטספ כחלק מעבודתה", הוסיף.

הוא המשיך: "אני פונה אליך לאור העובדה כי לפי תגובת הוואטספ הם למעשה האזינו לרעייתי האזנות סתר ועשו זאת לעוד 30 אנשים שלא כחוק. האזנה ללא הסכמה היא עבירה פלילית הטומנת בחובה עונש מאסר של עד 5 שנים".

"יתרה מזאת, נקבע בחוק כי האזנת סתר חלה גם על צפייה ללא רשות בהודעות והתכתבויות שאמורות להיות פרטיות, בנסיבות אלה אבקש להגיש תלונה ולחקור את השתיים, אשר מהוות נציגות של פייסבוק בישראל". סיכם בן גביר.

איתמר בן גביר תלונה פייסבוק ואטסאפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד