י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
צרות של עשירים

שוב זה קרה: האיש העשיר בעולם איבד את התואר

האיש העשיר בעולם ג'ף בזוס מייסד חברת 'אמזון' איבד את תואר האיש העשיר בעולם, לטייקון הצרפתי ברנאר ארנו העומד בראש תאגיד אופנה יוקרתי עולמי

שוב זה קרה: האיש העשיר בעולם איבד את התואר
ג'ף בזוס צילום: מועצת העיר סיאטל

בעוד בישראל התרגשו אמש (שלישי) עם הזכייה ההיסטורית של 76 מיליון שקלים בדאבל לוטו, בצמרת עשירי העולם גם נרשמו אתמול תזוזות, אך בהיקפים נרחבים וגדולים בהרבה.

על פי הדיווח באתר 'פורבס ישראל' האיש העשיר בעולם ג'ף בזוס מייסד חברת 'אמזון' איבד את תואר האיש העשיר בעולם, לטייקון הצרפתי ברנאר ארנו העומד בראש תאגיד אופנה יוקרתי עולמי.

על פי רשימת עשירי העולם של 'פורבס', בעוד מניית חברתו של בזוס אמזון יורדת בסוף השבוע באחוז, ארנו דווקא רשם זינוק ברווחים של 800 מיליון ביום אחד, מה שהעלה את שווי השוק של החברה בבעלותו, כך על פי נתוני 'וול סטריט'. תנודות אלו הציבו את ארנו בראש הרשימה מעל לבזוס.

ב'פורבס' ציינו כי זו לא הפעם הראשונה בה בזוס וארנו מתמודדים על המקום הראשון והנחשק, בסוף שנת 2019 שוב התרחש אירוע שכזה, שבסופו התייצב בזוס במקום הראשון. עם זאת כעת, ממשיכה מנייתו של ארנו לצבור תאוצה "מאז פרסום הרשימה, מניות LVMH זינקו בכ-21% סך הכל, פי שלוש מהעלייה שנרשמה באמזון, שעומדת על 7% בלבד מחודש אפריל" צוין ב'פורבס'.

פורבס עשירי העולם ג'ף בזוס מנכ"ל אמזון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד