י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ברכה נדירה

כל הפרטים על ההבטחה חסרת התקדים של הגר"ש גלאי

ארבעים וחמישה חתנים וכלות יתומים עתידים להינשא בחודש זה, אין להם מאומה, לא צלם ולא תזמורת, לא נדוניה ולא שמלת כלה, ממש כלום. הגה''צ רבי שמעון גלאי יוצא בהבטחה חסרת תקדים לתורמים ומבטיח לראות נחת יהודית

כל הפרטים על ההבטחה חסרת התקדים של הגר"ש גלאי
הגר"ש גלאי צילום: באדיבות המצלם

בחודש הנוכחי, שבעוד ימים לא רבים עתיד להסתיים יינשאו בשעה טובה ומוצלחת ארבעים וחמישה יתומים שאין להם מאומה, פשוט כך. אין להם ולו פרוטה שחוקה להוצאות החתונה, גם לא להוצאות הבסיסיות ביותר.

ארבעים וחמישה חתנים וכלות עתידים להינשא החודש, אבל עננה כבדה מרחפת על ראשם, במקום להתהלך בשמחה ובהתרגשות לקראת היום השמח בחייהם, הם מתהלכים שפופים, עצובים, חרדים לגורלם, חרדים לעתידם.

לחצו כאן כדי לסייע ליתומים ולזכות בברכה הנדירה של הגר"ש גלאי<<<

תחשבו עליהם, ארבעים וחמישה חתנים וכלות שהתייתמו, לא עלינו, מאב או אם, תחשבו על הצער הנורא שלהם כשהם הולכים להיות מובלים אל החופה, ביום שמחת ליבם, כשאחד מהוריהם לא נמצא איתם. תחושה איומה, תחושה נוראית.

אך לא הצער הזה לבדו מעיק עליהם, צער נוסף מאיים להשבית את שמחתם, כי פשוט אין להם מאומה, אין להם כלום לקראת החתונה, לא אולם ולא תזמורת, לא צלם ולא קייטרינג, לא בגדים חדשים ולא הזמנות, שלא לדבר על שמלת כלה ונדוניה. פשוט כלום.

הלב נקרע לגזרים, ממש כך, הלב ממאן להאמין שברגעים כאלו החתנים והכלות הללו יושבים וממררים בבכי, יושבים ולא יודעים את נפשם כאשר עתידם לוט בערפל. חבריהם מאורגנים ומסודרים, עם נדוניה, עם דירה, ועם סידור חתונה מלא, אבל הם, אפילו צלם אין להם.

לחצו כאן כדי לסייע ליתומים ולזכות בברכה הנדירה של הגר"ש גלאי<<<

הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט''א אשר שמע את המצוקה הנוראית אמר בזה הלשון,  "התורמים סך 450 ש''ח עבור 45 היתומים הנישאים בסיוון, יזכו מידה כנגד מידה לראות את כל ילדיהם הולכים בדרך התורה ולרוות מהם נחת יהודית".

ברכה היסטורית וחסרת תקדים לכל דבר. ברכה שמכה גלים בארץ ובעולם כולו, הרי מי לא רוצה נחת יהודית מילדיו, מי לא רוצה לראות את כל ילדיו הולכים בדרך התורה? אין אחד שלא. בפרט בתקופה כה קשה, לאחר שנת קורונה על כל השלכותיה, כעת, מגיע הגר''ש גלאי ומבטיח לתורמים נחת מהילדים.

כן, שמעתם נכון, התורמים יזכו במדיה כנגד מידה לראות את כל ילדיהם הולכים בדרך התורה, ברכה כזו עוד לא נשמעה במחוזותינו, וכעת זה הזמן שלנו, של כולנו, לעשות מעשה למען היתומים הללו, למענם ולמעננו, בכדי שנזכה לראות את ילדינו הולכים בדרך התורה. הצטרפו כעת לקול זעקת החתנים והכלות היתומים שאין להם מאומה.

לחצו כאן כדי לסייע ליתומים ולזכות בברכה הנדירה של הגר"ש גלאי<<<

הרב שמעון גלאי יתומים קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד