י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הדרך הבטוחה

לוקחים משכנתא? ייעוץ משכנתא מקצועי יכול לחסוך לכם המון

בעיה נפוצה של אנשים המתעניינים בנטילת משכנתא היא הצפה של מידע, אשר מקשה מאוד להבין ולהתרכז במה שבאמת חשוב על מנת להצליח לקבל את העסקה הטובה ביותר שבנמצא. ייעוץ משכנתאות מקצועי של יועץ פרטי היא הדרך הבטוחה והמושכלת ביותר להתמודד עם האתגר

לוקחים משכנתא? ייעוץ משכנתא מקצועי יכול לחסוך לכם המון
משכנתא לדירה צילום: פיקסביי

בשיתוף איתנים רשת יועצי משכנתאות בפריסה ארצית

עבור מרבית האנשים, משכנתא היא ההלוואה הגדולה והחשובה ביותר שיינטלו בימי חייהם. מאחר ומדובר בהלוואה גדולה, לטווח ארוך וכזו המורכבת ממספר גדול של חלקים שונים, בעיה נפוצה של אנשים המתעניינים בנטילת משכנתא היא הצפה של מידע, אשר מקשה מאוד להבין ולהתרכז במה שבאמת חשוב על מנת להצליח לקבל את העסקה הטובה ביותר שבנמצא. ייעוץ משכנתאות מקצועי של יועץ פרטי היא הדרך הבטוחה והמושכלת ביותר להתמודד עם האתגר

חיסכון פוטנציאלי עצום – חשיבות הייעוץ הפרטי בתחום המשכנתאות

כאשר מתחילים להתעניין ברצינות בנטילת משכנתא וצוללים לכל הפרטים הטכניים השונים, מגלים מהר מאוד כי לא מדובר בעוד הלוואה פשוטה ומהירה בבנק, אלא בהלוואה גדולה המורכבת ממספר הלוואות קטנות שונות, הניתנות בתנאים שונים ומשתנים. מספר המשתנים והפרמטרים שחשוב להכיר ולקחת בחשבון הוא גדול יחסית, וכל נתון קטן יכול להתגלות כמשמעותי ביותר כאשר מדובר בהחזרים על פני עשרות שנים קדימה, ברמות ריבית שונות וכו'.

הדרך המושכלת, ההגיונית והמתבקשת להתמודד עם אתגר מסוג זה היא לקבל ייעוץ מקצועי. אמנם הבנקים עצמם (המעניקים את המשכנתאות) מציעים במקרים רבים גם שירותי ייעוץ משכנתאות, אך ההמלצה הגורפת היא לפנות לייעוץ משכנתאות פרטי, ומסיבות ברורות – הבנק הוא הגוף מולו אתם חותמים על המשכנתא, ולכן האינטרסים שלכם מנוגדים וסותרים במידה רבה. רק ייעוץ פרטי ובלתי תלוי של יועץ משכנתאות מקצועי, מנוסה ומוסמך יכולה לספק לכם את נקודת ההתחלה הטובה ביותר למשכנתא שלכם, ולעזור לכם להבין באמת על מה אתם חותמים ומהן האפשרויות העומדות בפניכם. מאחר וכל שינוי קל במסלול המשכנתא, באחת הריביות עליהן אתם חותמים או בשלל פרמטרים אחרים בתמהיל המשכנתא עלול בקלות להצטבר לסכומים של עשרות אלפי שקלים לאורך השנים בהן מחזירים את המשכנתא, כל נקודה טכנית רלבנטית אליה יאיר את עינינו יועץ המשכנתא, עשויה בקלות לחסוך לנו הרבה מאוד כסף בטווח הארוך.

לעבוד רק עם יועץ מקצועי מנוסה ומוסמך אשר סיים הכשרה

מלבד להמלצה לפנות לייעוץ משכנתאות פרטי במקום ללכת עם הייעוץ שמציע הבנק, חשוב להקפיד לבחור יועץ משכנתאות מקצועי ובקיא בתחומו, בעל ניסיון מספק וחשוב במיוחד – יועץ אשר סיים את הכשרתו ומוסמך לעסוק בייעוץ משכנתאות.

כיצד נוכל לוודא כי אנחנו בוחרים ביועץ משכנתאות טוב ומסמך? כמובן שאסור להתבייש ולשאול כבר בתחילת השיחה בנוגע להסמכה המקצועית ולרמת הניסיון של האדם עימו אתם מדברים. במידה ופונים מלכתחילה לגוף מקצועי גדול ואמין מעולם הפיננסים, ובפרט למשרדים המתמחים בייעוץ משכנתאות, הסיכויים "ליפול" על יועץ מקצועי, מוסמך ומנוסה הם גבוהים במיוחד. בכל מקרה, בקשו לראות תעודות הסמכה, שאלו בפירוש אודות הסמכות וניסיון בתחום ואף בקשו לראות המלצות של לקוחות קודמים. כל אלו יסייעו לכם להבטיח כי האדם שייעץ לכם אודות ההלוואה הגדולה והנרחבת ביותר אותה תיקחו בחייכם הוא אכן בעל מקצוע איכותי, אשר ידאג לאינטרסים שלכם בצורה הטובה ביותר.

*** איתנים רשת יועצי משכנתאות בפריסה ארצית מעניקה ידע, ניסיון ושירות אישי בתחום המשכנתאות. כמו כן, איתנים מציעה קורס ייעוץ משכנתאות מקצועי והכשרה מקיפה בתחום.

משכנתא יועץ משכנתאות יועצי משכנתאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד