י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ניקיון יסודי

נאור גולדברג: האיש הנכון במקום הנכון

להיות בעלים של חברת ניקיון גדולה, המספקת שירותים לעסקים וחברות זה לא עניין של מה בכך. מדובר בתפקיד שמצריך יכולות עבודה לא פשוטות כדוגמת יחסי אנוש ברמה גבוהה, יכולת התנהלות מול מוסדות ועוד

נאור גולדברג: האיש הנכון במקום הנכון
שירות ניקיון צילום: FREEPIK

נאור גולדברג הבעלים של חברת הניקיון הגדולה והמוכרת, הראשון בניקיון, מסביר כי מה שעושה בסופו של יום את העבודה, זה הניסיון רב השנים בתחום. לדבריו ידע זה דבר שנרכש וניסון נותן את הערך המוסף של כל נושא העבודה מול גופים עסקיים, יכולת ניהול משא ומתן, הצבת יעדים ועמידה בהם, ניהול עובדים ועוד. מבחינתו של גולדברג, כל חברה בין אם היא גדולה או קטנה, זוכה לקבל את הטיפול הטוב ביותר, תוך מתן שירות מהמעלה הראשונה.

נאור גולדברג: יכולת הנעת עובדים

כחלק מניהול חברת ניקיון גדולה, יש צורך בכושר ניהול כמות גדולה של עובדים. עבודת הניקיון היא לא פשוטה, ויש צורך לשמור על סטנדרט גבוה מאוד. נאור גולדברג מסביר כי בחברתו העבודה מתבצעת על הצד הטוב ביותר מאחר והוא דואג לעובדיו להנאה בעבודה תוך הבטחת התנאים הסוציאליים המגיעים להם. העובדים מגיעים לעבודה בצורה הטובה עם גישה חיובית ובכל יום גם מעשירים את הידע שלהם בעזרתו של נאור גולדברג. בחברה ישנה אפשרות להתפתח ולהתקדם, ועובד המוכיח את עצמו יכול להגיע לתפקידים בכירים וניהוליים. צוות החברה הבכיר דואג לבצע הכשרות לכלל העובדים מהעובדים הזוטרים ועד למובילים.

נאור גולדברג: הכשרות מקצועיות

בחברתו של נאור גולדברג העובדים עוברים כאמור הכשרות מקצועיות הכוללות יכולת עבודה בסביבה דינמית, זאת על מנת לדעת איך לעבוד נכון למשל במשרד בו מועסקים עובדים ובזמן נוכחותם על עובדי חברת הניקיון לעבוד מבלי להפריע להם. דוגמא נוספת של הכשרה היא העבודה עם חומרי ניקיון שונים בהתאם לסוג הרצפות ושאר האביזרים הנמצאים בחברה. נאור גולדברג מדגיש את זה שכל עובד שמגיע לעסק, עובר עם האחראי מטעם החברה, הם בוחנים את המקום ומחליטים על אסטרטגיה של העבודה.

פועל ניקיון חברת ניקיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד