ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הפרעות בלוד

ראש העיר מבקש לחזל"ש: "חבורת לא אחראיים - תפסיקו!"

על רקע הרגיעה בעירו, רה"ע לוד יאיר רביבו טוען כי ישנם גורמים שרוצים לשפוך שמן למדורה ולייצר מהומות, וקרא להם להפסיק: "אתם אלה שמייצרים את ההיסטריה" | בנוסף הבטיח: "אני לא אנוח ולא אשקוט עד שהעיר תמריא למעלה"

ראש העיר מבקש לחזל"ש: "חבורת לא אחראיים - תפסיקו!"
יאיר רביבו צילום: מתוך הפייסבוק שלו

לאחר שעירו ספגה במשך כמה שבועות התפרעויות אלימות, היום (רביעי) ראש העיר לוד יאיר רביבו קרא לגורמים הקיצוניים בעיר להפסיק להסית ולהצית את האש.

"יש גורמים שונים ומשונים מימין ומשמאל, יהודים וערבים, פוליטיקאים וסתם עיתונאים שחושבים שזו הדרך שלהם להתקדם, וכולם עושים כל היום רק דבר אחד: לשפוך שמן למדורה ולייצר היסטריה בעיר!".

"חבורת לא אחראיים, תפסיקו!!!! אתם אלה שמייצרים את ההיסטריה. אתם אלה שמלחיצים את התושבים. אתם לוקחים כל איזו הערה והופכים אותה ל"סיפור חדשותי", הוסיף ראש העיר.

לדבריו: "ברוב המקרים גם אין שום אמת בפרסום, מה שנקרא "פייק ניוז". החל מהיום הצוות המשפטי של העירייה יגיש תביעות כנגד מחוללי "פייק ניוז" ויבוא חשבון עם מי שמנסה בכח למטרותיו האישיות לקחת את העיר הנהדרת שלנו לאש וגופרית".

"נכון, עברנו שבר קשה. אנו מטפלים בהשבת הבטחון האישי אבל ביום אחד לא נהיה שוויץ. ובעיקר מה שחשוב זה השקט הנפשי, של כולנו, בפרט של הילדים. אז מכולנו אני מבקש, להירגע בבקשה. תסמכו עליי שלא אנוח ולא אשקוט עד שהעיר הזו בע"ה תמריא שוב למעלה. יום טוב!", סיכם.

העיר לוד יאיר רביבו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד