ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הפשיעה במגזר הערבי

סמוטריץ': לא תשמעו ממני מילה טובה על נתניהו · צפו

לאחר הרגיעה בפרעות בערים המעורבות, יו"ר 'הציונות הדתית' התייחס לטיפול בפשיעה במגזר הערבי, ואמר כי לא ישמעו ממנו מילה טובה על נתניהו בנושא הזה: "צריך כאן מנהיגות" | בנוסף קרא: "צריך להבין את האירוע ולקרוא לילד בשמו" • צפו

סמוטריץ': לא תשמעו ממני מילה טובה על נתניהו · צפו
בצלאל סמוטריץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90

על רקע הצהרתו הפוליטית שבה תקף את שקד ובנט, היום (שלישי) יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' התייחס לנושא הפשיעה במגזר הערבי, ותקף את נתניהו.

"אפשר לבודד את המקטע של הנשק הלא חוקי, ופה אני אומר את זה באמת, לא צריך וועדה", אמר סמוטריץ׳ בכנסת ותקף את ראש הממשלה, "ובאמת לא תשמע ממני מילה טובה על נתניהו".

"צריך כאן מנהיגות. צריך כאן להשיר מבט למציאות, ולא לעצום עיניים ולא לשים פלסטרים, ולטשטש פה עזרה ראשונה. צריך להבין את האירוע, לקרוא לו בשמו, משם זה מתחיל, ואז להבין שצריך לייצר סט כלים אחר לממשלה בשביל לטפל בזה", הוסיף.

מוקדם יותר היום, חבר הכנסת אמיר אוחנה, השר לביטחון פנים, התייחס לשאילתה שהגיש סמוטריץ׳ בכנסת, בנוגע להקמת ועדת חקירה לבחינת התנהלות המשטרה במהומות.

"הפעולות האינטנסיביות הללו והעוצמתיות, שיפרו משמעותית את המענה שניתן לאזרחים", אמר אוחנה והודה, "שחד משמעית אני מסכים לא היה הולם בתחילת המאורעות".

הוא המשיך: "מתוך הבנה שגם אם הלהבות כבר לא בוערות באותם ההיקפים ועוצמות, הגחלים עדיין לוחשות ויש צורך בשמיכה עבה, גם בכוח אדם גם באמצעים, גם בטכנולוגיה, גם במודיעין וגם בהיענות של מערכת המשפט".

"זו אחת המטרות של מבצע חוק וסדר שהמשטרה נמצאת בעיצומו. זו גם המטרה של תוכנית החירום הממשלתית שאני מגבש בימים האלה ואני מקווה להביא לישיבת הממשלה הקרובה", סיכם השר.

בצלאל סמוטריץ המגזר הערבי נשק בלתי חוקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד