ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מהקינדער טיש ועד החופה

לאחר הבג"ץ: רבבת חסידי גור רקדו בחופת נכד האדמו"ר ברחוב ירמיהו

למעלה מרבבת חסידים חגגו את מעמד החופה, לרגל נישואי נכדו של האדמו"ר מגור, חתונה שנדחתה מספר פעמים בשל תקופת הקורונה • 'בחדרי חרדים' עם תיעוד וידאו מסכם של מעמד החופה בצל הבג"ץ שהגישו בחסידות במטרה לאשר את שמחת החתונה ההמונית • צפו בתיעוד מקיף

לאחר הבג"ץ: רבבת חסידי גור רקדו בחופת נכד האדמו"ר ברחוב ירמיהו
שמחת בית גור צילום: שוקי לרר

לאחר שחסידות גור עתרה השבוע לבג"ץ, באמצעות עו"ד אילן בומבך, נגד עיריית ירושלים ומשטרת ירושלים, בבקשה שיאשרו את חתונת נכדו של האדמו"ר מגור ובג"ץ דחה את הבקשה, נערכת היום (רביעי) החתונה הגדולה תוך שמירה על כל הוראות הבטיחות בכמה חלקים ומתחמים. 

מדובר בשמחת החתונה לנכדו של האדמו"ר מגור, בן לחתנו הרה"ג רבי אברהם חנוך זילברשטיין, חתונה שנדחתה מספר פעמים בתקופת מגפת הקורונה.  

השמחה החלה כבר בשעה 13:30 בצהריים במעמד קבלת פנים לבחורים בבית המדרש הישן של החסידות, לאחר מכן נערך מעמד התנאים בראשות האדמו"ר, שם השתתפו הגרחי"א לנדא והרב הראשי לישראל הגר"ד לאו. 

לאחר מכן בשעה 15:00 נערך ה'קינדער טיש' בגור, לאלפי ילדי החסידות בבית המדרש של החסידות באיאן, לאחר מכן בשעה 16:30 החל מעמד החופה ברחבת בית המדרש הגדול ברחוב ירמיהו. 

בחורי החסידות עברו לבית המדרש באיאן, שם ישבו ולמדו בכל זמן החופה ולאחר מכן יצפו בחתונה באמצעות מסכים. 

בסידור קידושין כובד הסבא האדמו"ר מגור, הגרי"מ לאו כובד בקריאת הכתובה. ובברכות כובדו: האדמו"רים מבאיאן, אלכסנדר מודז'יץ, קאמרנא ארה"ב, הראש"ל הגר"י יוסף ובברכה אחריתא כובד האדמו"ר מויז'ניץ. 

הצלם שוקי לרר מגיש תיעוד מקבלת הפנים והקינדר טיש, והחופה. 

האדמו"ר מגור חסידות גור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד