י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בדרכו מבית-הספר

בן ה-11 הותקף: "ערבי נתן לי בוקסים; רעדתי"

למרות הרגיעה היחסית בפרעות, ילד בן אחד עשרה מעכו סיפר כי לאחר סיום הבית-ספר, שני ערבים הגיעו על אופניים חשמלי - ואחד ירד והחל לתוקף אותו: "הוא תפס אותי, דחף ונתן לי שתי בוקסים בבטן" | אביו אמר: "אין ביטחון אישי ואין הרתעה"

בן ה-11 הותקף: "ערבי נתן לי בוקסים; רעדתי"
הפרעות בעכו צילום: Roni Ofer/Flash90

על רקע מבצע 'חוק וסדר' שעורכת משטרת ישראל בימים אלה, היום (רביעי) יוגב מיארה, ילד בן 11 מעכו, מספר כי בדרכו חזרה מבית הספר, שני צעירים ערבים עצרו על ידו, ואחד מהם החל לתוקף אותו.

"אני ושני חברים שלי סיימו בית ספר, ואז כשיצאנו הלכנו לכיוון האוטו של אמא של חבר שלי", סיפר יוגב ל'ערוץ 13', "שני ערבים, על אופניים חשמליים, עצרו לידינו ואמרו לנו 'מה יש בעיות?' במבט מפחיד".

"חבר אחד הלך להזעיק עזרה, והחבר השני ברח - ואז אני נשארתי לבד. הערבי תפס אותי, דחף אותי ונתן לי שתי בוקסים בבטן. הייתי מבוהל ורעדתי", שיתף את תחושותיו.

רוני, אביו של יוגב, סיפר את הצד שלו: "הילד הגיע הביתה, אני לא ידעתי כלום מה קרה. רק לאחר שפנו אליי עיתונאים ושאלו עליו, אז אני הבנתי שקרה משהו. הגעתי הביתה, תחקרתי את האירוע ובדקתי מה שלום הילד".

"לקחתי אותו לתחנת המשטרה, ובתוך 3 הצליחו לתפוס את התוקפים ולעצור אותם", אמר והוסיף, "מדובר בילד בכיתה ה', בין 11, הבחור הערבי שתקף אותו בן 18, תבינו מה מדובר".

"פשוט נמאס מפשיטת הרגל. אין ביטחון אישי, אין הרתעה, נחצו כל הקווים ויש פה אכזריות לשמה. אני חש כאילו אני מגדל ילד בפריז ולא בעכו".

"הוא נשאר בבית בשלב הזה. אנחנו כאן כדי לתמוך בו, נדאג שהוא יחזור לבית הספר וילך גאה ובטוח. מי שפושע צריך לחשוש, אנחנו לא צריכים ליווי ולא אבטחה - שהפושעים בעיר הזאת יצטרכו אבטחה. אנחנו אוהבים את עכו, ונשארים כאן", סיכם.

עכו ערביי ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד