י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מחקר חדש:

אוהבים חומוס? יותר מדי יזיק לבריאותכם

מחקר חדש שפורסם מגלה, כי אכילת חומוס בכמות גדולה עלולה לגרום לבעיות רפואיות קשות. "חומוס עשוי מקטניות, הם יכולים להיות קשים לעיכול עבור אנשים רבים ולגרום לדלקת במערכת העיכול"

אוהבים חומוס? יותר מדי יזיק לבריאותכם

התזונאית הת'ר הנקס מארה"ב אומרת כי אכילת חומוס בכמות גדולה, עלולה לגרום לדלקת במערכת העיכול.

במחקר חדש שפורסם עולה, כי אכילת חומוס בכמות גדולה עלולה לגרום לבעיות רפואיות קשות, "חומוס עשוי מקטניות, הם יכולים להיות קשים לעיכול עבור אנשים רבים ולגרום לדלקת במערכת העיכול" אמרה התזונאית.

דלקת במערכת העיכול היא תגובה ביולוגית המתרחשת במערכת העיכול כאשר האיבר בא במגע עם "תאים פגומים או גירויים", כך עולה ממחקר בגסטרואנטרולוגיה - שפורסם על ידי המרכז הלאומי למידע ביוטכנולוגי בארה"ב.

אכילה של יותר מ-70 גרם סיבים מדי יום, יכולות לגרום לבעיות עיכול, בדו"ח נאמר כי אכילה של יותר מ-4.5 כפות חומוס ביום עלולה לסכן את גופך, וזה דבר שעושים לרוב כאשר משתמשים במטבל לצ'יפס או ירקות. יתר על כן, פריטי המזון שתבחרו יחד עם החומוס שלכם יוכלו להיות עמוסים גם בסיבים.

"יש אנשים שרגילים לכמויות גדולות של סיבים ואחרים לא", אמרה הדיאטנית קלסי לורנץ מארה"ב, "אם אתם רק מתחילים לאכול חומוס (או כל אוכל עשיר בסיבים), תתחילו עם כמה כפות בלבד, תוודאו שאתם שותים הרבה מים כדי לעזור להעביר את הסיבים במערכת שלכם".

החומוס הוערך בשווי של 811.9 מיליון דולר בשנת 2020 והיא צפויה לעלות מעל מיליארד דולר עד 2026, כך על פי מחקרי שוק שפורסמו על ידי חברת מחקר 360 Research Reports.

חומוס קטניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד