כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מצבו השתפר מאוד

משפחת הפצוע מהלינץ': "התפילות של עם ישראל נותנות כוח"

לאחר כשבועיים מאז נפצע קשה בלינץ' שביצעו בו פורעים ערבים בעכו, אלעד ברזילי הסיר אתמול את מכונת ההנשמה, ומשפחתו אומרת כי התפילות נותנות כוח להם להמשיך ולהתגבר על הקשיים: "כל התפילות המשותפות, היוזמות והחסדים" | רופאו: "המצב שלו השתפר לאין שיעור"

משפחת הפצוע מהלינץ': "התפילות של עם ישראל נותנות כוח"
אלעד ברזילי צילום: באדיבות המשפחה

אחרי שאתמול אלעד ברזילי החל לנשום בכוחות עצמו, היום (רביעי) משפחתו מספרת על מצבו, ואומרת כי התפילות נותנות להם כוח להמשיך למרות הקושי.

"אנחנו בתחושה שאחדות של עם ישראל, היא נותנת לנו כוח לעמוד ולהתגבר על כל הקשיים שעומדים לפנינו", אמר מיכאל ברזילי, אחיו של אלעד ל'כאן 11', "זה נותן לנו פשוט כוחות, כל התפילות המשותפות וכל היוזמות, החסדים והסיוע".

הוא המשיך: "יש פה שני גיבורים - אלעד ויעל. אלעד ששוכב על המיטה, ויעל שסועדת אותו ליד מיטתו 24 שעות ביממה. נעשה הכול כדי להחזיר את החיים של אלעד למסלולם".

"אנחנו חייבים להחזיר את הביטחון האישי לאזרחים, חייבים להחזיר את הביטחון לרחובות. זו הקריאה שלנו מדם ליבנו. אנחנו קוראים למנהיגים: תתעשתו. אנחנו רואים את האחדות בעם ישראל בתפילות למען אלעד, ומתוך האחדות תבוא גם האחדות בהנהגה", הוסיף.

פרופ' ז'אן סוסטיאל, רופאו, אמר: "אלעד, לשמחתנו, הולך ומשתפר. המצב שלו השתפר לאין שיעור ביחס למצבו בעת קבלתו, הוא שב להכרה. בסך הכול אנחנו מאוד אופטימיים, ואנחנו סבורים שהוא יחזור לחיים מלאים".

כזכור, אלעד מורה במקצועו, בן 38, אב לארבעה, יצא לפני שבועיים בערבן של יום לחפש את תלמידיו כדי לוודא שהם לא נוטלים חלק בפרעות ומוגנים מפניהם, אך בדרך לכדה אותה קבוצת פורעים ערבים שהיכו אותו נמרצות בכל חלקי גופו משך דקות ארוכות.

יצוין כי החקירה אודות השתלשלות האירוע וזהות הפורעים עדיין בעיצומה.

לינץ' עכו אלעד ברזילי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד