י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אנטישמיות מסוכנת

דיווח: אחות בבית חולים איימה לרצוח יהודייה

יהודייה שבאה לבצע בדיקת דם בבית החולים הממשלתי בלונדון, אוימה על ידי אחות מוסלמית כי תרצח אותה | בית החולים טוען שלא קיבל תלונה רשמית, אך גינה את המקרה והבטיח לבצע בדק בית

דיווח: אחות בבית חולים איימה לרצוח יהודייה
בדיקות דם צילום: pixabay

בית החולים הממשלתי בלונדון  'Royal Free Hospital' חוקר תלונה לגבי אחות מאנשי הצוות שענדה סיכת דגל פלסטין וסימנה למטופלת יהודייה כי היא תרצח אותה.

המטופלת הגיעה לבצע בדיקת דם בבית החולים, כאשר לטענתה הבחינה באחות כשהיא עונדת דגל פלסטין על מקטורנה וכתוב עליו "תפסיקו להרוג את ילדינו".

המטופלת היהודייה טוענת כי ביקשה שאיש צוות אחר ייקח את בדיקת הדם, אך תוך כדי התרחקות מהאחות היא העבירה את אצבעה על גרונה באופן מאיים לעברה של המטופלת.

דובר בית החולים אמר לאתר Jewish News כי הדיווחים נחקרים ברצינות רבה, אך עד כה לא קיבלה תלונה רשמית. וכי "איננו סובלים התנהגות גזענית או אנטישמית מכל סוג שהוא, באף אחד מהמקומות שלנו", אמרה דוברת בית החולים.

עוד נמסר מבית החולים, "רויאל פרי לונדון גאה במגוון העשיר של החולים שאנו משרתים, ואנו מתייחסים לטענות אלה ברצינות רבה. למרות שלא קיבלנו תלונה רשמית, אנו נבדוק את הנושא באופן יסודי, אנו קוראים לכל מי שחווה התעללות גזענית או אנטישמית באחד מבתי החולים שלנו לדווח על כך מיד לצוות האבטחה שלנו או לשירות הייעוץ והקשר למטופלים".

בית החולים נמצא בהמפסטד לונדון, ומשרת אוכלוסייה יהודית גדולה.

בדיקת דם אחות בית חולים אנטישמיות בלונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד