ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

ארבעים וחמשה - סינגל קליפ לע"נ קדושי מירון • צפו

הרב אביגדור חיות ובנו שמואל שניצלו באסון מירון שבו אל מקום התופת בכדי לצלם קליפ ייחודי שיחזק את עם ישראל לאור האסון הנורא שעדיין מזעזע את העולם החרדי שמחפש נחמה וחיזוק. בקליפ נותן בקולו הילד שמואל הי"ו שנפצע יחד עם אביו במקום • הסיפור שמאחורי והקליפ

ארבעים וחמשה - סינגל קליפ לע"נ קדושי מירון • צפו
במירון צילום: ראובן סיגרון

העולם היהודי הזדעזע עד עמקי נשמתו מהאסון הנורא שפקד אותנו בל"ג בעומר, ערב הילולת רבי שמעון בר יוחאי במירון. למרות שעברו שלושים יום הכאב עדיין בליבנו והמסרים המחזקים שיצאו מבתי האבלים עדיין מהדהדים בראשנו.

יממה לאחר האסון, יעקב אוחיון - פעיל חברתי מוכר מבאר שבע, חווה שבת כואבת מאוד, כשהוזמן לעלות חזן לבית הכנסת פרץ מתוכו הלחן הטורקי הידוע ודמעות זלגו על לחייו יחד עם שאר המתפללים. במהלך אותה שבת פתאום החלו להיכתב במוחו מילים ומיד במוצ"ש לקח נייר שהזדמן לידו וכתב עם עט את 'ארבעים וחמשה'.

לפרויקט הצטרפו בשמחה ובהתנדבות הזמר והפייטן חיים אלון יחד עם בנו – ילד הפלא יצחק אלון, שהצליחו בשירתם המרגשת להעביר את המסר שהשיר טומן בחובו.

כשהרב אביגדור חיות, אביו של ידידה ז"ל קיבל אליו את המילים הוא מיד הסכים לרעיון שבנו יבדלחט"א שמואל ישיר בקליפ ויחד הם יסעו למירון, למקום התופת – כדי לצלם קליפ מרגש וזאת למרות הרגשות והגבס שעדיין נותר ברגלו של האב.

את ההקלטות הם קיימו כשהמבצע 'שומרי החומות' החל. מעל האולפן בבאר שבע עפו גראדים ואזעקות נשמעו בזו אחר זו, אך במסירות נפש רבה הפרויקט יצא לדרך ועכשיו הוא שלכם, מלא במסרים ובאמונה.

קרדיטים:
מילים: יעקב אוחיון | לחן: טורקי
הוקלט באולפני: שי הפקות
צילום סטילס, וידאו: ראובן סיגרון | עריכה וסאונד: אליאור חטב
עיצוב עטיפה: Lachyani's, מור לחיאני

קליפ חדש 45 אסון מירון תשפ"א אביגדור חיות שמואל מאיר חיות יעקב אוחיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד