י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מוסר כפול

"ביטאון חמאס"; הארץ עם שער מעורר סערה

שבוע לאחר מבצע 'שומר החומות', והבוקר עיתון 'הארץ', המזוהה עם השמאל, בחרו למקם בכותרת ראשית את כל תמונות הילדים שנהרגו בעזה כתוצאה מהמלחמה: "67 ילדים נהרגו בעזה. זה מחיר המלחמה" | בימין תקפו קשות: "אובדן מוחלט של צדקת הדרך, איבדתם את זה לגמרי''

"ביטאון חמאס"; הארץ עם שער מעורר סערה
הארץ צילום: wikipedia

על רקע ביקורו של מזכיר המדינה האמריקני אצל הפלסטינים ובישראל, הבוקר (חמישי) עיתון 'הארץ' בחר לעלות שער פרובוקטיבי, שמעורר סערה.

'הארץ', המזוהה כעיתון שמאל קיצוני, מיקם בכותרת ראשית קולאז' של 67 תמונות ילדים פלסטינים שנהרגו בעזה, כתוצאה ממבצע 'שומר החומות', זאת תוך כדי התעלמות מוחלטת מהמחיר הקשה אותו ישראל שילמה במלחמה, כמו עידו אביגל הי"ד משדרות, ילד בן 5 שנרצח על ידי הירי של חמאס ועוד הרוגים נוספים.

"67 ילדים נהרגו בעזה. זה מחיר המלחמה", נכתב בעמוד הראשי, והקוראים מופנים לקרוא את סיפוריהם של הנהרגים כפי שפורסמו בניו יורק טיימס, "שמותיהם וסיפוריהם של הקורבנות הצעירים בלחימה ברצועה".

בימין, כאמור, תקפו קשות ביניהם גם יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳, שצייץ מחשבון הטוויטר שלו: ''אם משום מה עוד לא ביטלתם את המינוי לביטאון החמאס הזה, זו הזדמנות טובה''.

שער עיתון 'הארץ'\\מתוך הטוויטר של עמיחי שיקלי

"‏ב"הארץ" שכחו לציין שזו התוצאה של האסטרטגיה המבחילה של החמאס להשתמש בילדים כמגן אנושי", כתב חבר הכנסת מתן כהנא מ'ימינה' והמשיך, "בעוד החמאס מכוון את נשקו ללב האוכלוסייה האזרחית שלנו".

"אני יכול להעיד על המאמצים הכבירים שצה"ל עושה כדי להימנע מפגיעה בבלתי מעורבים", הוסיף כהנא, ולעומתו יו"ר 'הרשימה המשותפת' איימן עודה בירך: ''מחיר המלחמה. תודה להארץ''.

''כבוד ענק ותודה ל'הארץ' שמביא בעמוד הראשון את תמונות 67 הילדים שנהרגו בעזה וכותב 'זה מחיר המלחמה'", צייץ חבר הכנסת מוסי רז מ'מרצ'.

עמיחי שיקלי מ'ימינה' תקף: ''בשער עיתון הארץ לא נמצא מקום לתמונתו של ילד יהודי אחד, עידו אביגל הי"ד שנרצח מירי חמאס. כואב לי על ילדי עזה אבל החמאס הוא האחראי היחיד למותם. כך מר שוקן נראה אובדן מוחלט של צדקת הדרך, איבדתם את זה לגמרי''.

הארץ שומר החומות חמאס עזה בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד