י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הטוויטר רועד

קרב יוצא דופן בין הפרסומאי השמאלני לעמית סגל

על רקע עדותו של אילן ישועה שחשף כי הפרסומאי אילן שילוח זכה לסיקור אוהד בוואלה בעקבות הכסף הרב שהכניס לאתר דרך משרד הפרסום בבעלותו, עמית סגל תקף אותו והלה לא נשאר חייב וכך התפתח לו קרב טוויטר יוצא דופן | כנסו ותעקבו

קרב יוצא דופן בין הפרסומאי השמאלני לעמית סגל
רכב משפחת שילוח חונה בת"א צילום: הטוויטר של עמית סגל

נדמה כי כבר זמן רב לא נערך בטוויטר קרב כמו זה שנפתח ביממה האחרונה. הצדדים היריבים הם פרשן 'חדשות 12' עמית סגל ומנגד ניצב הפרסומאי ואיש השמאל אילן שילוח.

הכול החל כשסגל התייחס אמש (רביעי) לעדויות של מנכ"ל וואלה לשעבר אילן ישועה שבעדותו נחשף כי דאג לסיקור מלטף עבור האינטרסים של הפרסומאי החזק אילן שילוח, יו"ר קבוצת 'מקאן'. 

"אילן ישועה מצטייר מעדותו שלו כאדם רקוב וציניקן מוחלט, עתיר קומבינות, רווי אינטרסים כלכליים אישיים, דורסני ושקרן. גלימת המוסר שמנסים להלביש לו אינה עולה עליו", כתב סגל בהתייחסו לעדויות שנחשפו בבית המשפט וחשפו טפח מקשריו הבעייתיים של ישועה עם פוליטיקאים רבים.

כאן עבר סגל לתקוף באופן ישיר את הפרסומאי אילן שילוח, עמו יש לו חשבון פתוח: "נ.ב. רצוי שגם אילן שילוח ייצא לחופשה של עשור או שניים מתפקידו כמגדלור המוסרי של העיתונות והפוליטיקה אחרי מה שנחשף עליו".

הפרסומאי אילן שילוח. צילום: מתוך הרשת החברתית

לא חלף זמן רב ושילוח, בעלה של אשת התקשורת שירה מרגלית, ביתו של העיתונאי הוותיק דן מרגלית, הגיב לסגל: "עמית השופרון הקטן, יש לי סקופ בשבילך: אני בקשרי ידידות ועבודה גם עם הבוס שלך אבי ניר (מנכ"ל קשת י.ג.), כפי שיש לי עם מנכ"לי רשת/10 כחלק מתפקידי כיו"ר מקאן".

הציוץ של שילוח הספיק לסגל, שיצא במתקפת ענק נגד שילוח ומקורביו: "גם הבן של אבי ניר עובד אצלך?", כתב סגל, "גם הוא מקבל ממך במקרה מאות אלפי דולרים? גם הוא מקבל ממך דרישות להטיית סיקור?". סגל הנסער חתם את הציוץ וכתב: "שופרון תקרא לאילן ישועה ולכל שאר האנשים שפוחדים ממך, נשמה".

בהמשך פרסם סגל ציוץ נוסף בו הסביר את האיום בדבריו של שילוח כלפיו: "אגב, לא חמק מעיניי הרמז המאפיוזי בציוץ. מומלץ לך א) להרגיע ב) לעשות שיעורי בית. אבי ניר הוא מנכ"ל קשת שבה יש הפרדה מבנית מחברת החדשות. רוצה לומר, אם כבר לאיים, עדיף היה לשים סוס מת מתחת לבית שלי".

בזאת לא תמה הסערה והבוקר סגל הגיע מוכן ותקף את שילוח ומשפחתו על תחושת האדנות שלהם בכלי התקשורת ובכלל. סגל פרסם תמונה בה נראית מכונית יוקרה של משפחת שילוח חונה בעיר תל אביב על מדרכה באדום לבן וכתב: "איך נראים החיים במשפחת מרגלית-שילוח, שסבורה שהמדינה שלה בטאבו? מחנים את הפורש על המדרכה, באדום לבן, תוך הפרעה להולכי הרגל מעבר החציה. יבוא פקח? מקסימום נאיים עליו שאנחנו מכירים את הבוס שלו".

סגל המשיך בשרשור תוקפני כלפי שילוח: "להחנות את רכב היוקרה הנוצץ שלך בחניית נכים מעיד על תחושת אדנות ועל ריקבון מתקדם. להתייחס לכל תל אביב כאל מגרש החניה הפרטי שלך - אותם דברים, פחות או יותר. מי שמכיר את ההתנהלות של שני אלה בטוויטר ומחוצה לו, לא מופתע במיוחד. קול המוסר מתל אביב".

סגל אף התייחס לרעייתו של שילוח, ביתו של העיתונאי דן מרגלית, שכיהנה כבכירה ב'רשת 13': "שירה מרגלית היא אחד האנשים הפחות מוכשרים שמסתובבים בינינו. כבר שנים היא מתקדמת בזכות קשריו והונו של בן זוגה, עובדת אצלו ומפוטרת על ידו בהתאם לצרכים של טייקון תורן. והצמד המאפיוזי הזה שמסתובב ומפזר איומים מביכים עוד מעז לטעון נגד שחיתות וקשרי הון שלטון. הבן של ישועה מוסר ד"ש".

סגל המשיך ונכנס עמוק להתנהלותו הבעייתית של שילוח במהלך השנים וכתב: "הצמד הזה סבור בטעות שהשנה היא 2008, ואפשר להטיל אימה על עיתונאים וכלי תקשורת. בהזדמנות ניאלץ לדון פה במהלכיו של שילוח בזמן המחאה החברתית, בלחצים האדירים שלו על "ידידיו" בכלי התקשורת השונים ובדרכים שבהם צבר את ההון האדיר שלו, שבאמצעותו הוא מנסה שוב ושוב לבחוש בפוליטיקה הישראלית".

סגל חשף כי "מרגלית מונתה לסמנכ"לית של בעלה, פוטרה ממנו בהריון לצרכיו של טייקון מסוים ובאקט פמיניסטי לעילא החרישה, אחר כך בעלה הקים ומימן לה אתר (שהצליח להיסגר). באמצע הייתה סמנכ"לית רשת בזמן שבעלה, הפלא ופלא, שולט בשוק הפרסום שממנו חיה רשת. זאת תטיף לנו מוסר? בעלה יעז לאיים בפומבי? חצופים".

עמית סגל אילן שילוח דן מרגלית אילן ישועה וואלה תיק 4000

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד