י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שקד שיקרה?

בכיר ב'יש עתיד': בוודאי שעוברים מסרים לבנט

למרות שבכירת 'ימינה' טענה שסמוטריץ' שיקר, בכך שאמר כי מתנהלים מגעים עם גוש השינוי, היום בכיר 'יש עתיד' חשף כי עוברים מסרים ממפלגתו ל'ימינה': "הגיע הזמן לצאת מתוך הקופסאות של שמאל וימין" | 'הציונות הדתית' תקפה: "בנט ושקד מבצעים את ההונאה הגדולה ביותר"

בכיר ב'יש עתיד': בוודאי שעוברים מסרים לבנט
לפיד ובנט צילום: Gershon Elinson/Flash90

לאחר שיו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ טען כי בנט ושקד מנהלים מו"מ עם גוש השינוי, היום (חמישי) חבר הכנסת מאיר כהן, מבכירי 'יש עתיד', חשף כי מועברים מסרים בין יש עתיד ל'ימינה'.

"בוודאי שעוברים מסרים כל הזמן", התייחס כהן לשאלה האם לפיד התקשר לבנט, "כולנו, כל חברי הכנסת, התראיינו אתמול ואנחנו אומרים לבנט 'אתה מנהיג של מפלגה חשובה, בא תצטרף לדבר החדש הזה - ממשלה למדינת ישראל'".

הוא המשיך בראיון ל'גל"צ': "המפלגה עסוקה בלמצות את כל הימים האלה, ימי המנדט שנותרו, ולסגור עם רוב המפלגות. אנחנו קוראים לסער ובנט להתעשת, זוהי צריכה להיות החלטה של אנשים מאוד אמיצים".

"הצורך של הקמת ממשלה, שתרפא את השבר בחברה הישראלית ועוד הרבה אתגרים, מחייב את כולנו להתעשת ולקבל החלטה של אמיצים", הוסיף.

"צריך לצאת מתוך הקופסאות של שמאל וימין", אמר וקרא, "אני קורא לבנט - מה שטוב עכשיו למדינת ישראל, זה להקים ממשלה שהמכנה המשותף שלה זה מה טוב למדינת ישראל".

עוד אמר: "אנחנו מבינים את הוויכוחים שקורים בתוך 'ימינה', ואנחנו ממתינים. בנט מכיר את הטלפון (של יאיר לפיד - י.כ), ואני חושב שבסופו של יום הוא ירים טלפון, ויגיד 'אני חוזר למשא ומתן לממשלת השינוי'".

"אנחנו, לא כמפלגה אלא כעם, באמת זקוקים לזה. בנט היה בתוך הלופ הזה, אמר את מה שאמר, הוא רואה את הכתף הקרה שהוא מקבל מצד החברים שלו לשעבר", טען.

בתגובה, מפלגת 'הציונות הדתית' תקפה: "רק אתמול זעקה שקד כי המו"מ הופסק לחלוטין ולא מתקיימים שום מגעים עם גוש השינוי מאז המבצע בעזה והאשימה את בצלאל בשקר. הבוקר התגלה מי השקרנים האמיתיים".

"בנט ושקד מבצעים את ההונאה הגדולה ביותר בתולדות הפוליטיקה הישראלית ע"מ להקים ממשלת שמאל-תומכי טרור", הוסיפו.

כזכור, אתמול יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' האשים את נפתלי בנט ואיילת שקד, בכך שהמשיכו במגעים הפוליטיים תוך כדי הלחימה בעזה וחותרים להקמת ממשלת שינוי.

בתגובה, בכירת 'ימינה' איילת שקד תקפה והכחישה: "לפני שעתיים, עמד כאן בצלאל סמוטריץ' ושיקר לציבור בפנים, בזמן שטילים עפו על ישראל וכולנו ישבנו בממ"דים, וסמוטריץ היה עסוק בקמפיינים - נפתלי בנט יצא למערכה בתקשורת הבינלאומית".

"גדול מכשילי ממשלת הימין הוא בצלאל סמוטריץ'. בעוד אנחנו פועלים להקים ממשלה, סמוטריץ' שורף את האסמים בקמפיין פוליטי בלתי נלאה. צריך לומר את האמת: בצלאל סמוטריץ' מוביל את מדינת ישראל לבחירות חמישיות", תקפה.

נפתלי בנט איילת שקד מאיר כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד